Larv-iga drömmar
Innan jag går o lägger mig, måste jag bara berätta om min dröm i natt lite kort. Jag kände med fingrarna genom håret, och kände något i hårbotten som tog emot. Jag tog håret åt sidan där jag kände det, och tittade i en spegel. Och då ser jag en äcklig larv, som håller på att gräva sig ner i min skalle, och jag ser bara svansspetsen på den som sticker upp. Jag får precis tag på den, innan den hade försvunnit in i hjärnan på mig, och drar ut den igen. Det är brunt kladd runt hålet som den lämnat efter sig.
Och sedan, såg jag att det var en till, mitt uppe på hjässan, och den var stoor! Även den var bara någon cm från att ha grävt sig in i huvet, och snabb var den. Jag fick fatt på den sista lilla kroppsdelen som stack upp, och drog sakta ut den, och tittade på den. Det liknade en tusenfoting med pansar på ryggen och den var lila.
Jag har drömt något liknande, för många år sedan, men då skulle jag trycka ut en pormask i pannan, men den växte och utvecklade sig till att bli stor som en daggmask, och den var ca 10 cm lång, och lämnade ett hål efter sig, in i pannan.
Hur ska man tolka sådant?
Oj pson..maskar är aldrig bra att drömma om….
Nääärå, jag bara skämtar med dig aprillo här.
Min spontana reaktion på din dröm, det var att maskens färg var lila. Jag tänkte direkt på det astrala ljuset som jag sett själv här alla blå lila ljusstavar som kretsat runt mig. I ditt fall nu så kändes det som det här påvisade att du verkligen håller på att få "inborrat" allt som händer nu ifrån den astrala världen. Man behöver ju inte tolka allt bildligen, men jag reagrerade just stark på att färgen på masken var lila, som symboliserar chakrat uppe på hjässan.
I din gamla dröm du berättar om, så kändes det som att du ville dra ur allt gammalt skit ur din kropp då du slet ut masken och han blev bara större och större.
Hänger du med? Kanske nån annan har en bättre förklaring…
Jag tyder den som Nera gör. Upplever att den stor för rening och öppning. Så tänker jag på larven som kanske ska bli en fjäril

Ja, jag kan inte tyda drömmar, men jag reagerade på den lila färgen = chakrat, där man släpper in allt klokt.
Neras förklaring tycker jag låter HELT sund och riktig!
med Stjärnljus // Shintaida
Håller med tänkte precis som Nera jag med.

Kul att höra hur ni ser på det. =) Då är det bara att vara glad åt att ha insekter i hjärnan då då….hahah… Tack för era tolkningar! =)

-pson Jag har haft liknande drömmar!!!! flera ggr.

Larven skulle man kunna se som början på något. Detta är något som måste ha en bra grund att bygga på. Ett nytt projekt?
Du vill inte erkänna inför dig själv att du ska börja på detta projekt, därför upplevde du detta som ett "intrång".
Så - dä ä bar å sätt igång 
Du har roliga uttryck, Ayena! *fniss*
Med Stjärnljus // Shintaida
Du har roliga uttryck, Ayena! *fniss*
Jag är INTE tjatig….fattar inte återigen hur det kunde bli dubbelpost! grrrr….
Shintaida ropar:
- PSON….TA BORT ETT, ÄR DU SNÄLL!

#7 vill du berätta lite om dem?
#8 Haha… det ska bli intessant och se hur det utvecklar sig =)

#0,,, Tja.. det är som du! Har något i skallen som rör sig. Klämmer på insekterna eller larverna å vissa kommer upp som feta pormaskar men andra får jag inte upp… dessa gömmer sig under huden..E en äcklig dröm! Haft dessa i drömmar i flera år sen jag var liten i omgångar lite då å då.
Tror du vi ser på för mycke filmer? *asg*
*usk*

#13 Jag tänkte faktiskt också på att jag kanske sett något på tv och fått en " inspirerad" dröm, men kan inte komma ihåg att jag gjort det… Vi är kanske värdar för andra dimensioners parasitdjur? Creepy tanke… 

Ja det kan väre en rening av mental -legemet - kroppen som jo sker nå kundalini börjar röre på sig for alvor -
vi inneholder så mycket gammel shit från alla de liv vi har levt på Jorden - och hela memory-delen av det skal också ut og renas väk -
så där kan ske mycket under den proces -
kram
solar
# 14 Men hemska tanke..brrrr,,,ryser.. 

ja det är en hemsk tanke - vi hoppas inte det är tilfället - isåfall hoppas vi du er kommet av med den -

# 10 - De där var jämtländska - inte jamtska för det förstår jag inte ett dugg av.
Annars så e ja skåååning juuuu :-)))