Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etiketterufostjärnskepp
Läst 1850 ggr
shintaida
0

Vad kan DETTA betyda?

Läste med FÖRTJUSNING om följande. tyvärr var det inte så mycket text.

http://wwwc.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,70825624_852__,00.html

Hade jag haft råd, hade jag åkt dit på studs, alltså! Känner mig konstigt exalterad! Något HÄNDER, men VAD

Med Stjärnljus // Shintaida

Farwuq
0

Det är kanske så att folk vågar rapportera mer nu än tidigare.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Playja
0

Hej shintaida… *vinkar glatt*

Jag förstår din känsla för jag känner likadant.. exalterad.. över all info jag har fått till mig genom Uj! Härligt när bitar börjar hamna på plats som man funderat över. *funderar lite mer* tror min känsla beror på att man öppnar upp å tänker i lite nyare banor.

Jag tror vi kommer få se mycket mer av den här typen av tidningsartiklar och annan info framöver. Spännande!!!

Hoppas du får en toppen bra dag!

*usk*

nera
0

Härligt att höra tycker jag! Helt klart måste världen börja inse hir saker och ting egentligen ligger till Glad U S K från mig med Skrattande

BranDuir
0

kanske ska världen äntligen förstå att vi inte är ensamma och allenarådande i universum…..*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Gahella
0

Ja visst är det helt underbart…läste det på texttv. och höll på att sätta kaffet i vrångstrupen. Och om Jag gör det, vad gör då inte de "andra"! Ja nu rör det sannerligen på sig däruppe.

pson
0

Ja, är det inte märkligt? Normalt förstorar de upp vad för något trams som helst och skriver med stora feta bokstäver om någon kändis pruttat surt för 5 år sedan. Men sådant här…. får en liten, liten ruta, och inte speciellt mycket plats…  

Det visar bara vart huvuddelen av människors uppmärksamhet och intresse ligger, och då är det inte så konstigt att de har svårt att acceptera utifrånkomna.

En notis i Aftonbladet är ju alltid en början iallfall….   =)

Solar
0

Ja där blir verkligen gjort mycket for at menneskene nu skal vakna up och se up på stjernhimlen och vita at der finns brödre och söstre derute -

så jag tror alt dette med stjernskep och UFOer vil escalere nu och fremover -

kram

Solar

satori
0

Hoppas vi får fler Crop circles i år oxå för då skall jag åka o kolla. I somras var det en i Åkersberga och jag bor ju i alla fall ganska nära och nu bannar jag mig att jag inte for dit.

Ewerhof
0

#8 Grannar! :)

dizta
0

Varför får vi aldrig se några liknande observationer i Sverige? Är Sverige helt ointressant att besöka :)

pson
0

Jag tror allt har sin tid. Vi lär nog få besök vi också, och det finns en möjlighet att det redan har börjat dyka upp, men folk vågar inte tro på vad de ser, de hittar på ursäkter och en "naturlig" förklaring o.s.v.

U.F.O, som vi är vana vid, har en ganska hög densitet/lågt vibrerande, och med takt som vi själva ökar i frekvens, så tror jag det finns en möjlighet att de u.f.o vi kommer att se i framtiden även ändrar i utseende.   =)

dizta
0

Det verkar finnas ett megastort intresse hos allmänheten i varje fall. I höstas när många såg ett UFO vid O'hare flygplatsen i Chicago så var det ganska länge den mest lästa nyheten på CNN. Vore skoj om man kunde läsa något liknande vid Arlanda eller nåt :)

camillal777
0

Vad jag undrar lite är om alla där ute vill visa sig..vi har säkert lika mycket besök men kanske från en ljusare sida som inte behöver synas?…..bara en liten tanke… kul att höra vad ni tror, kram

pson
0

#13 Det tror jag absolut kan stämma. Vi har antagligen mer regelbundet besök utifrån, än vad somliga besöker tandläkaren! Haha…   Vi kan ju inte se allt, och ska säkert inte se allt heller, för den delen, tror jag   =)

dizta
0

Jag tror att UFO som bara vill observera oss absoult kan vara osynliga för våra sinnen. Däremot tror jag att UFO kan vara synliga om de vill interagera med vår fysiska värld. Kanske de känner att Sverige sköter sig bra på egen hand, vad vet jag :)

Ewerhof
0

#15 Precis! Det stämmer som min gamla mamma sa om oss ungar när vi flyttat hemifrån och inte ringde på ett tag: Inga nyheter är goda nyheter.

Engelsmännen kanske är ett hopplöst gäng som behöver assistans? ;)

dizta
0

Ja kanske det :).

Men om man ska vara allvarlig så tycks det som om länder med kärnvapen har betydligt fler observationer än länder utan. Det var t.ex. väldigt många observationer i samband med att USA detonerade den första bomben.

Gahella
0

Och de var med å släckte oljebränderna i Kuwait, för c:a 10-15 år sedan. Alla trodde det skulle ta åååår att släcka, har för mig att det tog 10 månader!

MOTHERS_LOVE
0

känner lite oro När o OM de  kommer att landa här i Sverige.Vad händer då?

Gahella
0

Ja vad som sägs är att de onda kommer att visa sig, och det är därför viktigt att vi känner i hjärtat vilka som är onda, för de kan SE ljusa och god UT men känns inte bra. De goda kanske är fula enligt oss men har hjärtan av guld. Så urskiljning är mycket viktigt. Men de som är mycket närvarande så är det  är det Ashtar och Kristussheppen som är våra andliga undervisare.

Playja
0

#19…   Jag tror då inte man ska oroa sig så mycket för om syftet. Vad kan vara ondare än mäniskan ibland? (mina fundering bara efter läst Mothers_Love olika trådar) *ler å funderar*

pson
0

jag kan nog bara säga att jag tror, att när de landar, på ett sådant sätt att det inte längre finns några tvivel, då kommer också människan vara redo för det och det kommer enbart vara en positiv upplevelse.