Vad tror ni?
Jag undrar om någon här har sett ? några Ufon eller nått annat som ev.t. kan vara Ufon? (jag såg något konstigt(bl.annat) år _79. jag var på väg hem tillsamans med min kille i han,s bil.När vi plötsligt ser något från sidofönstret.Vi förstår inte vad det var.Det såg ut nått liknande en silvergrå metallick liknande Ciggar. Den liksom svävade fram i lufften ovanför Granarna på sidan av vår bil.Vi blev rädda men senn tänkte vi inte så mycket på det.(vi sa inget till någon) nu undrar jag om någon tror att det kan vara Ufon eller? vad tror ni?
Va kul att få se så tydligt, det har inte jag gjort ännu. Ja det där låter precis som ett Ufo, de brukar visa sig antingen i cigarr, "klock"form eller tefatsliknande transportåk. Fick ni någon speciell känsla?

jag komer ihåg att både jag o min make då,var prisis snurriga o yr i huvudet o kände oss konstiga o mådde illa.Vi var rädda o visste inte vad som hade hänt.Våra klockor som vi hade på armen hade stannat .När vi liksom hade kvicknat till lite i knoppen så körde vi därifrån (vår bil stannade också o vi fattade inte vad som hade hänt oss) fort som attan o hem.
Wow det är ju som på tv! Märkte ni något av det efteråt, några förändringar inom er eller..?