Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettutanför-ämnet
Läst 5223 ggr
Ayena_old
0

Symbolhjälp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag satt och mediterade nyss och fick fram ett öga. Så småningom bildades där en triangel runt ögat. Triangeln försvann och kom åter igen men ögat fanns där hela tiden.

Någon som vet vad denna symbol betyder? Den känns väldigt bekant men jag kan inte placera den. Vet inte heller vad den  kan ha för betydelse.

Skickar en mycket enkel skiss. Det finns inga klara konturer omkring triangeln det är bara jag som ritat för att visa upplevelsen.

Nu hoppas jag på hjälp Glad

Kramar Ayena

Gahella
0

Det allseende ögat?

Ayena_old
0

Ja, detta känns helt som jag uppfattar det. Frågan är bara om symbolen finns någon stans och varför jag fick den till mig. Har en känsla av egyptiska hieroglyfer, kanske………

Vi får se om här finns någon expertis!

pson
0

Jag kommer att tänka på illuminati

Ayena_old
0

Men huvva då! Ja - där är den ju! Detta fanns ju i "Da Vinci Koden" - hmmmm *kliar mig i huvudet* - ska in och läsa lite mera!

nera
0

Ja detta var klurigt Ayena! Tittar och undrar och funderar över din symbol. Men min första spontana tanke med ditt öga där var att du ser på dig själv nu med ett mera " öppet, vaket " öga om du förstår vad jag menar. Men det var bara som jag tänkte när jag först såg vad du skrev och bilden. Du behöver inte hålla med. Glad

Ayena_old
0

Jo detta är ju sant. Ögat fanns med men ändrade skepnader några gånger, som rakt framifrån till profil. Det var just sammanhanget med triangeln runt om som gjorde mig lite nyfiken om det kunde vara någon symbol.

nera
0

Ja, triangeln var en klurig en…

Ayena_old
0

Sitter och tänker på att det är ett väldigt frågande på mig om än det ena och än det andra. Det kan kanske ibland tyckas att jag är helt vilse i pannkakan. Lite vilse i min tillvaro har jag nog varit de senaste månaderna efter kraschen i vintras förståss…… Annars så är det så skönt att få diskutera sina funderingar med folk som förstår vad man menar och inte tittar på en som man vore en utomjording om man ställer frågor om sådant vi diskuterar här på denna sajten plus några andra såsom ÖN.

Sanningen är den att jag sedan år 2001 har varit den som hjälpt olika människor, dels via min gamla hemsida där många skrev och frågade om olika andliga spörsmål och dels via alla de kurser jag haft på internet. Det är väldigt roligt och mycket givande att undervisa och sedan se hur eleverna utvecklas, detta ger väldigt mycket tillbaka men egentligen ingenting andligt, ingentin djupare. Det är bara egot som blir lite större, annars är det ganska tomt. Sen har dessa elever också en benägenhet att tömma en fullständigt på energi.

Här inne är det så underbart skönt för mig att få finnas till och känna alla dessa härliga människor som finns här. Jag hoppas bara att inte jag tar energi från någon utan att jag också kan ge tillbaka till er.

Ja, nu blev det en massa svammel i vårkvällen…..Glad

pson
0

Det är ju därför forumen, och vi finns här…vi finns här för varandra. För att svara på frågor, för att stötta varandra och glädjas och kanske ibland gråta tillsammans.

Vi får och ger, hela tiden. Du ska inte vara rädd att du tar energi från någon, för det är inte ditt ansvar att se till så andra inte bli dränerade på energi, det är upp till var och en att göra våra val vart vi vill vara och i detta fallet med forum…vems inlägg vi vill läsa och engagera oss i.  Kör på du Ayena, och koppla av här inne. Kram på dig!

nera
0

Nä du svamlar inte alls Ayena! jag instämmer med psons ord, har inte kunnat sagt det mycket bättre själv. Vi är till för att hjälpa varann här. Glad

Solar
0

Ja helt enig vi är här for verandra i surt och söt -

kram

Solar

Ayena_old
0

Kyss - Pusselismack på er alla :-)

shintaida
0

Du är som en god godisbit, Ayena! Flört

Med Stjärnljus // Shintaida