Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etiketterufostjärnskepp
Läst 1932 ggr
pson
0

Robbie köper observatorium

Tydligen ska Robbie Williams vara så besatt av UFO och det utomjordiska att han går i observatorie-köpar tankar.

All hans lediga tid går åt rymdspaning, enligt Aftonbladet och han får nog räkna med att hosta upp en summa runt 16 miljoner kronor om han ska bli lycklig ägare till ett eget observatorium.

Och ett av de oförklarliga fenomenen gillar till och med hans musik. - Det var en stor boll av guldaktigt ljus som dök upp. När sången slutade spelas så försvann den

- När vi spelade "Arizona" igen, så kom ufo:t tillbaka, säger sångaren i en tv-show.

- Människor kommer att tänka att "den här killen har varit på rehab, han är tokig", sa Robbie Williams i The Jeremy Kyle Show.

pson
0

Jag kan inte riktigt förstå varför han ska köpa ett eget observatorium, mer om han kanske har planer på att göra det till sin permenenta bostad..hehe…  Och av någon anledning så tror jag att Robbie inte bara är stjärna här på vår planet, utan även är stjärnfödd…   =)   det är väl därför han känner en sådan dragning till det utomordiska och att de visar sig för honom , för att hjälpa honom minnas…

Gahella
0

Ja, jag känner att han är en broder, sedan lång tid tillbaka. All längtan och förvirring som han uttryckt genom sin musik och i sitt liv kan jag relatera mycket till. Han ger så mycket av sig själv, han vill verkligen ge till andra. Sprider både värme och humor omkring sig, han är så tokrolig allt som oftast, men så lessen.Han har också gått drogernas väg och sökt here and there and eveywere. Att han nu har dessa vilda planer, är jag inte ett dugg förvånad över, haha.. I love him!

Solar
0

Ja vi må hoppas han lugner ned och finner den indra ro -

Photobucket

Kram

Solar

pson
0

Ja, han är en människa med enorm utstrålning och karisma, och han börjar hitta hem nu så smått, får vi hoppas…  Han är nog bara en av många kända människor som kommer bekänna sig till det utomjordiska, allt eftersom tiden mognar…   =)

Gahella
0

Ja, han verkar vara på mycket god väg! Hihi

Gahella
0

Vilken söt bild du hittat Solar. Du är så go med alla dina fina bilder du visar oss. Kram från mig