Peace...
http://www.youtube.com/watch?v=TsvEkPNitdQ
Denna måste ni lyssna på, appråpå den goda tankens kraft vi tidigare har pratat om. Jag/Vi måste verkligen förstå hur/vad Varje God, Positiv tanke genererar till!

..vilket jätteöga!! Jag hajade nästan till när det kom fram,,,hi-hi..Ser lite "alienaktigt" ut där i pupillen nästan…

Ja hi hi - 

Kul med sådana kontaklinser. Min dotter vill skaffa sig sådana med spaltpupill för att skrämma slag på halva gymnasiet där hon går.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Ja hjälp, jag hoppade också till i soffan! Och precis Solar, vi måste SE på världen och varandra med peace i blicken.
Va Farwuq, kan man köpa såna!?

Ja jag tror då verkligen på tankens kraft.. Helt klart!! 
Japp Gahella.. det finns hur mycket linser som helst med olika motiv. Den här sidan hitta jag för massa med år sedan då vi skulle gå på Halloween fest å skulle spöka ut mig lite. En del e riktigt ruggiga *rys*
Ja huwa..det va inte många som hade solsken i blick där precis!

Nope.. jag håller med!
Köpte inga heller. Den sidan är mest för filmfolk. Ville bara visa hur mycket tok det finns! 
*storkram på Gahella*
Men kanske bilder från våra förflutna, på andra planeter eller i andra universa!? Har en stark käsla av att vi bearbearbetar både det ena å den andra just nu! *Mmmys… å storkram till dig Playja! Va skönt att vi kommit så här långt till kärleken, äntligen!!
Jag ska skaffa kontakt linser som gör att man får roliga ögon^^
Men fred är någonting som inte kommer komma till jorden på många 100 år..