Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikett: utanför-ämnet
Läst 1488 ggr
shintaida
0

Någon som vet?

Jag håller på att skriva en bok om mitt brokiga liv och svåra barndom.

Det är ingen självbiografi, som så många andra. Utan det är små berättelser/händelser UR mitt liv som hänt mig. Inte alltid en vacker läsning, men ack så sann.

Jag har försökt att hitta förläggare, men vet INTE hur man gör!

Att få ut denna boken, kommer att bli som att bli befriad. Det vet jag intiutivt. Det blir som en förlösning och jag kan få fortsätta mitt liv.

Är det någon här som har tips om vart jag kan vända mig?

Jag vore evigt tacksam!

(utdrag ur min bok kan man läsa på min hemsida)

Med Stjärnljus // Shintaida

BranDuir
0

Varför inte ge ut den själv…..sök på Print on Demand….finns tryckerier som ställer upp med små upplagor till vettiga priser och så är du egen  förläggare!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Farwuq
0

#0 Se hit Shintaida, här är lösningen på ditt problem.   

Länk

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

BranDuir
0

"2…tackar och bockar vilken kanonlänk!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Ayena_old
0

Jag hakar på här, håller också på att skriva…….

Playja
0

Ville bara önska dig Shintaida lycka till med din bok! Glad

*stor lycka tiil kram från mig*

nera
0

Ja detsamma från mig med, men det vet du redan..Önskar dig lycka till att hitta en förläggare Glad

Farwuq
0

Själv har jag sex färdiga fiction romaner - à 300 sidor - som väntar medan jag håller på att skriva den sjunde.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Solar
0

om boken er bra så kan det jo väre at et av dom stora forlagene gerne vil publicere din bok -

fordelen ved det er jo at dom vet hur man sälger böker -

søg på google efter forlag och kolla dom

krammer

solar

isa76
0

Jag tror att du kan skicka in ditt manus till flera olika förlag samtidigt. Får du sedan napp från flera är det upp till dej vilket förlag du väljer. Jag håller oxå på och skriver om mitt liv men jag vet inte om boken någonsin blir färdig! Ska läsa dina utdrag, kram å lycka till!

#2 Bra tips Farwuq!

[BigMama]
0

Snälla, du kan väl tala om när den är utgiven, så jag vet var jag kan köpa den?

Lycka till Shintaida!

Gahella
0

Ja, jag vill läsa allas böcker! Vad spännande, här delar man sajt med en massa författare som skriver om sina egna upplevelser!Mycket lycka till!!

Bybo
0

Aha….Är det på G nu, att giva ut den? :-) Vad bra! Är du färdig…om inte har du mycket kvar? Kraaam

pson
0

Ja Shintaida, du måste såklart hojta till här inne när du släpper dina verk! Glad  Jag ställer mig i kön….   =)

Ijin
0

O JAAA Perfekt för mig, som ska göra ett arbete i skolan där jag ska skriva en bok.

satori
0

Ja den verkar bra. Länken alltså! Själv var jag också inne på det här med Print on demand då jag länge velat ge ut diktsamling, men kanske får min chans här även jag nu, när tid finnes. 

#14 Oj, det låter tufft! Vad e det för linje du går om man får fråga?

shintaida
0

#2 Farwuq!

Tack så hjärtligt för länken! Det verkar vara ett bra sätt att göra sig hörd, eller hur jag ska säga.

#12 Bybo!

Det var längesen! Hej på Dig! *kram*

Boken är inte färdig än. Jag ville ha en morot så jag kan/orkar fortsätta med den. Den är ju så psykologiskt jobbig, för jag måste gå igenom allt en gång till. Så det är ups and downs i mitt skriveri och liv nu.

Ja, jag lovar alla att jag ska hojta till när den blir färdig!

Med Stjärnljus // Shintaida

satori
0

#16 Det är lite självterapi samtidigt att skriva. Jobbigt men nyttigt!

Ijin
0

#15 datorteknisk=)