Anslagstavlan
Vad bra!! 

bra idè - 

Jag e ju "trög" som vanligt..*s* Uppfatta att det skulle finnas en egen kategori "anslagstavlan" men den skall allså vara under OT?… eller? 

Denna tråden heter Anslagstavlan, och jag tänkte den kunde fungera som en tråd att skriva in lite allmänna saker som man inte behöver starta helt nya tråd för, så som påminnelser om tvprogram och annat smått och gott.
Det är bra att ha småsakerna samlat på ett ställe, om man skulle vilja leta upp det igen, och då är det bara att skriva in "Anslagstavlan" i sökfunktionen och så hittar man det snabbt och lätt.
Jag har ändrat den från OT till Övrigt nu. 

Playja…kan du inte vara snäll att inaktivera de där toksmilyesen som hoppar tok i dina inlägg…de gör det skitjobbigt att läsa vad som står omkring….
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Vet inte om detta kanske hör hemma på denna anslagstavla, ( Säg till annars så flyttar jag inlägget..)
Men jag måste bara få dela med mig av såå härlig kommentar som min 10-årige son fällde tidigare ikväll. Jag berättade för honom lite om hur det är när man som tjej/ kvinna kan brusa opp lätt och ha dåligt humör när man har pms..Då säger han glatt och ler med hela ansiktet: " Ja, då känns det som att skulle vilja ta över hela världen va"…
Ligger ju en hel del i det. Ja de barnen, de kommer med så spontana härliga kommentarer emellanåt….

ehhh? #6… Hoppar tok? Fattar noll? Men visst.. Kan inaktivera…*poff …borta*

#8 tack….det är skit jobbigt mend en massa omotiverade rörelser hela tiden när man ska läsa…särskilt om man som jag har progressiva glasögon…blir lite grann som att titta i ett blinksljus och läsa tidningen samtidigt…*S*

#9 Om man trycker på ESC så stannar rörliga smaylies….
#7 Haha… jag skulle ibland vilja ge alla en rak höger när jag har PMS… Barn är härliga!

Okej.. #9.. det är lugnt.. så gör vi.. *ler stort* E inte lätt att veta hur det funkar för andra.. så för mig är det toppen när andra säger till hur dom vill ha det. Men en stilla undran? är det bara mina inlägg som "stör " dig? menar.. får andras rörliga smilisar inte samma effekt? *ler undrande*
Sorry -pson- det blev lite OT men ändå inte.. som jag ser det. Kan ju va en början till anslagstavlan hur man ser på olika på saker oxå :0) Ett sätt att skriva av sig utan att det blir missämja.. Du e klok du -pson- å har j-kla bra uppslag å idee´r
*stor kram*
# 10 Håller med dig! Idag så fick min karl sig en rejäl utskällning i telefonen….Hade han stått framför mig så hade nog högern åkt fram…* fnis-fniss * (gissa om jag har pms eller…
) Men vi flabbade gött åt hela situationen när han kom hem, för även jag kan erkänna att jag har fel, trots pms…Även karlar har ju också nån sorts pms ju…
Ja en anslagstavla kan väl kanske innehålla många olika ämnen att diskutera, istället för att starta nya trådar hela tiden som kanske ändå kommer ifrån startämnet eller?? Bara en fundering..

Ja .. Nera *ler* En anslagstavla e genialt å skulle finnas på många andra sajter oxå. *ler av bara tusan* iaf som jag tycker!

Nu har jag upprättat en "snack-tråd" där vi kan prata om allt mellan himmel & jord 
Anslagstavlan fungerar som en tråd att skriva in småsaker så som påminnelser om tvprogram, länktips, efterlysningar av någon speciell information och annat smått och gott.

-Inlägg flyttad/kopierad hit från Snackis-tråden-
på denne site hadde de en verklig bra atikel om kundalini och hur man takler den nå den vågner och beväger sig rundt i kroppen och hoved - samt optimeringen i chackraerne etterfölgende o.s.v.
damen som skrev artiklen hadde selv gåt igenom det hela och beskrev dette forlöb väldig bra -
synd den artikel inte finnas mera - den var inna på :
http://www.livingspiritfoundation.org/index.htm src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />
PS. jag tror hun skrev en bok om det och derfor fjernede artiklen
kram
Solar

- Inlägg flyttad/kopierad hit från Snackis tråden-
Tack Solar för sidan, den är till mycket god hjälp för mig nu. Kramar Gahella

Link om Solsystemet og Galaksen - flot flot levende hjemmeside :
http://www.rummet.dk/solsystemet
kram
Solar

En mycket omfattende stor hemsida med mycket information :
http://www.bibliotecapleyades.net/esp_temas2b.htm#vida_alienigena
Kram
Solar

Her er linket til en side med billeder af de forskellige væsener på de forskellige planeter i de forskellige solsystemer efter forfatterens opfatning :
ret skojt at se faktisk -
http://hometown.aol.com/codeufo/alienart.html
kram
Solar

#20 Ha-ha! Jag tyckte om den där där två 'marsianer' hittar den jordiska lilla robotbilen. 

Jag kommer vara bortrest under helgen, så jag lämnar över rodret till mina duktiga Medarbetare!
Ha en rikigt trevlig helg allesammans!

Ha det gott själv!!! 
…. här är vi insnöade (nästan iaf)
Mariann
Ha det bra pson! Vi ska göra så gott vi kan 
Tack Solar för länkarna! Gillade den till Plejaderna 
Ja ha en skön och trvlig helg -pson-, får man veta var du ska?

Jag ska ut på landet till min kära mamma! En paus från stadsmyllret… 

Ha det så bra allihop i helgen!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Säger som hoppfull…. Ha det så bra alla i helgen! 
Detsamma detsamma 
Jag önskar alla er detsamma!

Fiskede like denne här DNA

Det är ju en DNA-dans..eller hur

DNA-dans!!! *ha ha ha* Idag e du på G Gahella.. Du e rolig!
Haha ja i dag är jag på G ,nu svänger det. Skönt att landat på Jorden igen !

Hi hi hi - ja du er bra Gahella - DNA dans -

kram
Solar
Någon som brukar titta på "Mannen som talar med andar" med James van Praag på eftermiddagarna? Jörgen Gustavsson släng dig i väggen säger jag bara *s*. James är helt OTROLIG!!!! Han är så empatisk, respektfull och säker och berättar saker om de bortgångna som gör att allas eventuella tvivel på ett liv efter detta helt försvinner. Han har skrivit böcker om sin medialitet och han hjälper polisen att lösa till synes olösliga fall. Han är bra på så sätt också att han inte gör nån stor grej av det hela, inget mystiskt, kusligt eller skumt utan något helt naturligt. Han fungerar lite som en terapeut istället. Till skillnad från t.ex Det Okända där jag anser att de bara skrämmer upp folk med sitt upplägg.

#37..Jag är en stor beundrare av denna James van Praag å har t.o.m en bok av honom "Himlen på jorden" (läser sällan numer). Det finns en film "Talking to heaven" som bygger på ett fall som han hjälpte polisen med men som även handlar om hans uppväxt att hantera sin medialitet. I mitt tycke en helt klart sevärd thriller (som kanske kan va svår att få tag på).
# 37 Ja, jag kan bara instämma med er ang James Van Praagh!! Han är en av de finaste ödmjukaste människor som existerar på denna jord, och han kan VERKLIGEN konsten att bemöta folk..
Tack för tipset på filmen Playja! Boken har jag och den är kanon.
Visste ni föressten att James också är medproducent på TV-serien Ghoast Whisperer som gick förut?? 
DNA - dans var kul 

fiskede lige et bra bilde av LIGHTworkers som holder Jorden

Kram
Solar
Ja vilken vacker bild på den vackra handling ,som många nu gör.

# 41 o 44 Vilka härliga bilder och fin text 

ja det er en underbar text - så sand så sand - et bra parameter vis nogon skulle väre i tvivl -
kram
Solar

Annorlunda musikvideo http://www.youtube.com/watch?v=HO2W-6XXZcI

#47… Så j-kla häftigt… det där gillade jag!!! å ska lyssna på mera *ler*
# 47 Den var verkligen häftig och annorlunda på ett positivt sätt
Såg ut som de spelade på små mini - ufos, typ små tefat hi-hi…

Ms Dewey…hahaa vilken höjdare…*S*

Jag är helt lyrisk av dessa "hang trummor" Vilket härligt ljud det kommer fram ur dessa.. (som du säger Nera) "tefatsliknande" instrument. Låg å lyssna till nästan kl 03 då det fanns en hel del på nätet av Hangmusik eller vad man nu ska kalla det. *gillar mucho* Tack -pson- för den upptäckten *ler stort*

oaahhh….vilket ljud….vill ha en sån!

# 53.. Jag oxå!!! *s* Tänk att sitt ute i naturen på ett lugnt..mysigt ställe å trumma loss! *whohoooo*
Denna låter nästan som U2 låt.. helt fantastikt!!!!
Men nu blir jag nyfiken hur desssa små " tefat" är gjorda?? är de några sorts oljefat de är gjorda av eller…
Va bra att du hittade den -pson-. Jag såg den inne på AC och ville ta hit den, men hittade den inte. Ja visst är det vackert och magiskt….det är toner som rör så djupt inom oss.
Och Ms Dewey…vilken höjdare som sagt…så nytt och kul!

#56 När du hittar en youtube som ligger i eget fönster, så klickar du på knappen som det står Menu på . Där finns det två koder, och det är den understa du ska ha. Klicka på knappen Copy to clipboard så har du länken direkt. =)

Hoppas ni inte total "ruttnar" på mig men kolla denna! Det var den här visonen jag hade innan!( i inlägg #54)

Om du vill utöka ditt ordförråd, eller ta reda på vad ett ord betyder Synonymer.org

är det nån som vet var man kan köpa en Hangdrum…jag bara MÅSTE ha en….den talar till min själ….

Fiskat från nätet:
Det ska tydligen vara näst intill omöjligt att få tag på en Hang drum. Instrumentet tillverkas av två personer i Schweiz. De försöker tillverka minst två st Hang drum om dagen. De har inget hemsida men jag har hittat en adress.
PANArt Hangbau AG
Engehaldenstr. 131
3012 Bern/Switzerland
Phone international: +41 31 301 33 32
i.e. from US/CDN: 01141 31 301 33 32
i.e. from other countries: 0041 31 301 33 32
E-Mail: info@hang.ch

Tackar…jag hittade ett pris oxå…:-( 1200 euro….wow…men jag SKA ha en!…så nu har jag beställt en….jipiiiii

#62 Wow, det gick undan! Grattis!!!!! 

lååååååång leveranstid…..fem till nio månader….:-(…så det blir som en graviditet ju…*S*

Oj… men det kan det ju vara värt! =)

Det är inte ofta jag blir avundsjuk… men nu blev jag det .. men bara lite. *s* Va kul BD.. ! Kanske man får kolla på "tuben" sen när du spelar? 

det kn ju bli IRL oxå…på nån träff med alla här

åhhh…måste böra sticka tröjor å byxor till den lille hang nu…å köpa blöjor…å inreda barnkammaren….tapeter…åååååhhh----*******ASG*****

Hahahaha… och en liten åkpåse när ni ska på utflykt!

japp….med karlavagnen broderad i guldtråd….ROTFLMAO

Galningar!

japp….vi vet det …och vi har kul…*S**S**S*

Tänkvärd text
av M. Williamson
Vår djupaste rädsla är inte
att vara otillräckliga.
Vår djupaste fruktan är att
vi är omåttligt kraftfulla.
Det är vårt ljus, inte vårt mörker,
som skrämmer oss mest.
Vi frågar oss själva: Vem är jag
som tror mig vara briljant,
storslagen och talangfull?
Egentligen, om du inte är det, vad är du då?
Du är ett barn av Gud.
Att leka liten förbättrar inte världen.
Det är ingenting upplyst med att förminska dig,
så att andra inte ska känna sig osäkra omkring dig.
Vi föddes att manifestera Guds härlighet som är i oss.
Den är inte bara i några av oss, den är i oss alla.
Och när vi låter vårt ljus skina,
ger vi omedvetet andra människor
tillåtelse att göra det samma.
När vi är frigjorda från vår egen rädsla,
frigör vår blotta närvaro automatiskt andra människor.
![]()

Har ni inte sett Zeitgeist movie, ska ni absolut göra det. Det finns 3 olika avsnitt tror jag. Denna handlar om religon, men ni bör se de andra också!

Såg dem nu och där finns mycket att tänka på. Framförallt ser jag hur vissa religiösa nog ska kliva ner från sina höga hästar.

Jag har sett den några gånger nu, och jag har inte lyckats knäcka nöten riktigt. Vad ska man tro på? Jag tror ju mer på astrologin än på religonen, men jag blir samtidigt förvirrad…. 

#77.. Tänkte kolla lite senare för personen som lagt ut "tubisen" du länka till hade även David Icke som jag tänkte kolla in först.

När jag var i 20 årsåldern läste jag boken "De gnostiska evangelierna" och där framgick det här 'mellan raderna'. Gnostikerna tog redan tidigt avstånd från den dominerande uppfattningen om hur kristendomen skulle tolkas. Jag ser verkligen religionens roll som förslavare av folket och hyser ingen aktning för dess utövare. Att sedan bibeln kan upplysa oss om ett och annat är bara ett plus i kanten då vi lär oss att leva.

Kul kille förklarar bl.a. energi och tid

#80 Det här gillade jag! :D Helt i min smak. Allt hokus-pokus är 'bara' ett medel att samla sig inför uppgiften men inte nödvändigt för utövandet. Den här killen gillar jag MYCKET! Tack för den länken. :)

#80..#81.. Japp! håller med.. . Vettig kille… å vad han förklara lättförståligt!!!! (skratta ibland så min katt blev rädd ville gå ut) 
# 80 Ska kolla denna video imorgon. Men det lilla jag hörde av musiken i början, så var då bara den jättefin.
Nu blir det snart sängen känner jag..kvällstrött som man är..
Ja SÅBRA, det är vi människor som jämt ska krångla till det. Det geniala är alltid det som är enkelt. Fast vi vill inte fatta det!

#84.. Precis min mening! .. Vi är bra på krångla till det helt i onödan!
Ja titta på mig med mina smileysar….jag är ett levande exempel på det!
Ja har jag inte varit ett ufo förrut…så lär jag bli det här!

#88 säg till när du ska hem nästa gång, så hänger jag på! ;)
Ja, jag har gärna resesällskap!

#91… *ha..ha* Den va bra.
# 91 
VA…är det på riktigt?

#94 Ja bilden är på riktigt…men jag tror inte det finns fyrkantiga kokosnötter att köpa i butiker… ;)
Sitter o kollar på Zeitgeist här ikväll (ja jag vet att Melodifestivalen går på 1:an…so what? haha)
Jo i alla fall så var det där med profeternas liknelser med Horus och Egyptologin nåt nytt för mig och det där med solen, jesus, korset, jungfru Maria etc. mycket intressant, får verkligen en tankeställare!! Om nu Egyptens "religion" var först och den rätta innebörden av all koppling med astrologi nu stämmer så betyder ju det att alla Jesus fans sitter på en stor fet lögn. Det är ju inte ens säkert att han ens fanns.

Som jag tänkt, så har ju allt ett samband. Vi har ju också en astrologisk " andra hälft" eller hur man ska förklarar det. Planeternas och solens konstellation på verkar ju våra liv, och i hororskop så kan man läsa hur ens liv " grovt sett" kommer se ut.
Att dessa herrar, bl.a. Jesus, har funnits , det tror jag på, och det finns ett samband, en synk i universum, som är större än vi kan föreställa oss….
Ja eller så är det så att Horus, Jesus, Buddha, Sananda och allt vad de heter faktiskt har funnits och egentligen är samma person i olika inkarnationer.
# 98 Visst är det så tror jag med. Alla "dessa herrar "De har definitiv mer koll på vad som händer..Garanterat 
# 99 ja, det har jag också läst nånstans
Men de sitter alla i samma LjusRåd ( min egen benämning bara ) tror jag, så kopplingen mellan dessa herrar har ju stor sannorlikhet.

För er som är design & inredningsintresserade kan jag tipsa om denna bloggen! Många fina inspirationsbilder!

vil du ha din PCer optimeret och up to date med updates och få slettet gamla versioner som fyller på din harddisk och gjör din dator langsom och usikker så download dette program gratis :
kram
Solar

vil du ha en fort upstart på din PC så download gratis programmet *Microsoft Bootvis 1.3.37*
http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-Tweak/BootVis.shtml
Kram
Solar

UFO TV med båda tilhängere och skeptikere i dansk TV2 onsdag och torsdag i programmet *God aften Danmark* kl 18.25 -
kram
Solar

Tack för länkar pson å Solar.. ska kolla upp detta! Älskar blommor.. även inredning är riktigt kul! Hjälp att få bukt med datorer är verkligen välkommet (är självlärd) så där ska jag verkligen kolla ordentligt!
Förutom att jag e ordblid å så… Men min "burk" lever sitt eget liv å skickar iväg inlägg utan att jag gör något. Min markör behöver bara vara på ett ställe så slår den upp sidor själv. TACK å lov för funktionen "Hantera inlägg" 
Tack för alla bra å vackra tips….många är nu på favoriter.
Tack så hjärtligt för alla tips 
Skulle jag kunna få lite hjälp med en " efterlysning" av ett inlägg som jag inte hittar och som jag vill ha fatt i ?
Minns nu inte vem eller vart detta inlägg ligger, men det handlade om ett litet försök man kunnde göra med en synål på nåt vis om jag inte minns fel, och att man kunnde flytta nålen bara med sin energi? I samma tråd så minns jag att jag själv skrev och berättade om hur mina jobbarkompisar förflyttade mig från en stol till en annan, med bara pekfingrarna. Är det nån som minns?
Tackar på förhand för svar/ nera

Jag tror det ligger bland de bortplockade kategorierna sedan jag gjorde om…jag ska se om jag kan hitta det! =)
OK. Ingen fara. Annars kanske den som känner igen sig ha skrivit om det inlägget, kan pm:a mig? Min son var jätteintresserad och ville prova detta trick bara !

.
Nera - Det var jag som skrev det inlägget…..Det heter PSI-wheel eller PSI hjul då på svenska och det är inte nålen man vill flytta utan papperet som man sätter på nålen
Här är ett par videos:
Åhh Tusen tack Satori!! Ja, jag minndes inte exakt hur det var, så därav skulle jag leta fram inlägget vad det handlade om, för min son blev så himla nyfiken när jag nämnde detta förut. Så tack så hjärligt för hjälpen. Uppskattar det verkligen. Kram från nera 
Det var så lite så! Själv tog jag ett suddgummi som jag satte en nål i, klippte till ett vanligt a4 papper, vek och lade sen på nålen…

Men Solar, vart hittar du alla häftiga bilder?? WOW säger jag bara 

JA
VERKLIGEN….SÅ VACKRA!

Ja Nera jag fisker litt på nettet 
kram
Solar

# 120 Ja jag märker att du "fiskar" både ett och annat, vad bilden anbelangar härovan….hi-hi…
Men fin var den!

en bra video om kundalini http://video.google.com/videoplay?docid=-8101989694941061600
#122 Mycket intressant - Tack!
^~~~~~~~~~
Kul att veta om ordet Avatar för de som inte vet (din bild/figur som representerar dig på ett forum som t.ex ifokus)
Avatar (sanskrit: Avatara) är i indisk mytologi "att stiga ned", det vill säga en guds nedstigande på jorden och antagande (inkarnation) av kroppslig (oftast mänsklig) gestalt. Ordet används där främst om Vishnus tio inkarnationer.
Passande va? 

Ja det er den bedste film jag har set omkring Det Kosmiske Bryllup - verkligen en bra undervisning step by step genom chackraerne -
och en mycket flot video
kram
Solar
# 112 Intressant pson! Fin video 

#123 Mycket! ;0) det är ganska intressant att se på folks olika avatarer, vad de väljer osv. Det sänder ju också ut signaler och energi, och ger en uppfattning om den personen… Sedan kanske den inte är helt 100% men det är nog en fingervisning… =)

dom som inte så TV progammerne om UFOer på dansk TV kan se det på nettet :
nr. 2 program er bra tycker jag -
Tack så mycket Solar! E det det med gubben med skägg o grå tröja?

ja det tror jag -

Här är en länk till en mängd böcker om SAMHÄLLSFORSKNING, HISTORIA, HÄLSA, HYLOZOIK/ESOTERIK, ETC. som jag hittade bland Favoriter.
Kanske finns det någon som du fastnar för? Klicka här

Den här är bra! Den är på engelska, och går inte att översätta för då missar man poängen…
It was once asked to a enlightened being "how do we get to be enlightened"
And he replied, "lighten up" ;-)

# 131 HA HA HA H…Himla kul 

Heheh….ja , man ska inte vara så allvarlig alltid, utan det är humor och distans till sakerna som är sunt och utvecklande… =)

en liten bild

http://techno.org/electronic-music-guide/
Klicka runt er på denna sida och utforska den elektroniska djungeln!
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

litt delphin skoj

Vad glad man blir av alla delfier här 

Ja nera delfiner er skönne - här er en liten skön film med delfiner i en bildereportage :
http://www.youtube.com/watch?v=H5vda_5yWco
kram
solar
Jag får inte fram videon du skickat med här Solar! Den står bara och tuggar på laddningen, men rutan är alldles svart bara…
Blir sååå nyfiken ju.. = )

märkligt den körer fint här -
krammer
Ja, den körde fint här också, tackar för fin film Solar.

NUUUUUUUUUUUU funkade videon!! JIPPI!! Tack snälla gulliga Solar för att du skämmer bort oss med så fina videos . Den var verkligen härlig att se 
Fina bilder för övrigt här också…
Kram

YouTube-film

#147.. Jag verkligen gillar dina "tubisar" 
Och vad som är så bra är att nu kan de förklara det vetenskapligt, så att det blir mer beripligt för fler. Det är ännu en profetia som nu utvecklas: Hur det andliga kan förklars "fysiskt". Och det börjar bli fullt i åhörararsalarna!

#148, 149 Ja, jag tycker det här är så jäkla intressant och så viktigt att försöka förstå! Och som du säger Gahella, så är det äntligen dags för de två världarna att mötas och tillsammans skapa en ännu större bild av det vi upplever som verklighet. =)

har nu tröttnat på er vanliga screensaver?
Testa då denna Astroclock! 
Du, den var fräck..

Ja, och det finns massor av andra snygga på den sidan…. ombyte förnöjer ;)

Did you know En film med statistisk på utvecklingen och om framtidens utbildning
"Internet är bara en fluga. Jag tror inte att folk i längden kommer att vilja ägna så mycket tid, som det faktiskt tar, åt att surfa på nätet."
- 12 maj 1996. Ines Uusman, IT-ansvarig minister -
Jag har ej sett alla filmerna här men jag fastnade för The Matrix of illusion. Härligt att det blir mer vetenskapligt nu inom kvantfysiken så att folket kan börja tro på det också eller rättare sagt se och förstå ;-)
-pson-, du kan väl lägga in en tråd om detta på PU om du har lust.
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se

Det gör jag gärna Gitte =)

ser nästan farligt ut..ser ut som en laserkanon eller ngt… =)

Ja - hi hi - overdrivning fremmer forståelsen av The Galactic Centers skickning av ascension energier til Jorden - 
krammer
solar

Fina bilder. Handbilden var kul = )

*asg* Japp.. den handen verkar bra att ha om man ska hålla på med massa "småpiller"jobb! *lite creepy* 

Men jösses vad det var tomt här inne idag!!! E alla på sportlov? 

Men BD då!!! Hi-hi..Fy på sig…
Playja, jag har avhållit mig härifrån p g a översättningar de senaste dagarna, fast jag har kikat lite härinne bara utan att kommentera så mycket. Men nu lämnar jag ett livstecken..

#166 En mans dröm eller mardröm? ;)

Jamen nu e jag nöjd när jag ser att några "lever" iaf *s*
#167… Okej Nera! då blir det något att läsa snart!
Du e duktig du! 
#166… Satte kaffet i halsen! *gapskrattar* 
#168.. Ja.. det kan man då fråga sig? *s*

känns ju som en mardröm….*S*….har ju bara två händer….*S*

#170 HA-HA! Den var bra! :D

Tråden börjar kännas lååång att vänta på…
Ja det är kanske dags att starta en ny anslagstavla, del 2 = )

jag fixar…men först måste jag kommentera Bran Duirs bild…det fattas några på ryggen, så det blir greppvänligt när man kramas…hahah..
# 174 Ha Ha Ha…som några greppvänliga handtag på ryggen..

Anslagstavlan nr 1 är fullproppad med bra saker, så vi låser butiken och öppnar en uppföljare.