Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettutanför-ämnet
Läst 788 ggr
pson
0

OT - rött kryss

Ibland när man sätter in bilder, så syns de ett tag, sedan försvinner de, och så syns bara ett rött kryss i hörnet. Är det någon som vet vad det beror på?

Farwuq
0

Länken till var bilden är lagrad funkar inte (en del webbhotell tillåter inte direkt adressering av bilder).

Om du själv satt in bilden och den syns till början kan den ha varit lagrad i chash minnet som en temporärfil.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

pson
0

Ok…  Så det hjälper inte att byta format på bilden utan det är bara att plocka bort den?

Farwuq
0

Njä… om det är ett standardformat så som jpg eller gif så borde det inte vara några problem. 

Felet kan som sagt bero på mycket.
Funkar andra blider som du lägger på samma plats?

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

pson
0

Jag vet inte, har inte testat. Det var igår, när jag skulle lägga in en bild här genom att kopiera och klistra in direkt, så efter ett tag så kom det röda krysset. Jag tog bort bilden, och gjorde inte mer efter det.

Men nu har jag iallfall fått en hum om vad det beror på! Tack Farwuq!  =)

Playja
0

Jag fick så ibland när jag använde mig av photobucket.. undrade oxå varför det blev så!..

Solar
0

ja det er specielt photobuckets bilder som gjör det -

nogon gång så hjälper det at skicka bildet til din outlook och så via skickat mailbox kopiere bildet efteråt -

kanske nogon kan forklare det ??

kram

Solar

Playja
0

#6.. Bra idé att skicka till mailen. den hade jag inte tänkt på!Glad

(Lite råa kanske? men kunde inte låta bli!)     

pson
0

#7  hahaha…    Jag tänkte först " när man pratar om X-trollen" men sedan såg jag…