Alla hjärtans dag
Stor kram till er alla på Alla Hjärtans dag!
Lägger in en text från Månadens energier:
Och Käraste, glöm inte den 14:e Februari då det är Alla Hjärtans Dag! Då är det dags att ha kul och fira Romantisk Kärlek och Glädje. Efter allt, så är förmågan att " bli kär" fortfarande en av den största av all Glädje när man befinner sig i en mänsklig kropp på Planeten Jorden.
Och verkligen, glädjen kommer att assistera er att gå igenom dessa utmanande tider med enkelhet. Så, den 14:e Februari, varför inte fira Kärleken i alla dess former, inte enbart bara den Romantiska Kärleken.
Låt det bli dagen för att fira Glädjen av Global villkorslös Kärlek och överflöd för Alla!

Jo vi skal nok fejre Valentines day - med masser av kärlek til alla också til Jorden -
krammer
Solar

Massor av kramar på Alla hjärtans dag.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
MASSOR AV UNIVERSUMSTORA KRAMAR TILL ER ALLA FINA UTOMJORDINGAR HÄR INNE!! KRAMAR I MASSOR TILL ER ALLIHOP

# 7 WOW! Den var snygg BD 

HJÄLP MIN DATOR FICK EN KNÄPP; HUR FÅR JAG BORT ALLA UTOM EN !!!????

Ha..ha..ha .. Gahella! Tänkte när jag såg alla dina "gubbar" att nu j-klar är hon i "smilytagen". Tack för dagens största skratt!

Haha….ja vad är det som händer??? Jag måste fått kärleksfnatt!

#18.. Det är väl härligt! Mera Kärleksfnatt till folket! *hihihi* Det kan man väl inte få för mycket av?! 
Nopp….jag ÄLSKAR att få kärleksfnatt!!!!

Hi hi hi - ja vi älsker oxå dig Gahella - skönt at vise sin kärlek til omverden 
kram
Solar
Ha Ha Ha Gahella…Tack för att du förgyller denna dag 
Happy Valentines Day To All Of You, My Dear Friends!

Med Kärlek och Stjärnljus // Shintaida

Glad alla hjärtans dag från våra kosmiska vänner!

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!