Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettupplevelser
Läst 1610 ggr
Farwuq
0

Jag blev varnad

Ibland får man en fingervisning om att man är ute på tokiga vägar och att det är dags att dra in snoken innan det smäller. 

Ett exempel på detta hände mig förra våren, texten är som det brukar saxad ur min ”Book of Shadows”. (Endast lätt modifierad för att inte ”hänga ut” personer.)

**.**

2007-03-25

Varning

(Polaren) hade sagt: ”Kolla in [Struken länk].

[Struken länk] är officiell hemsida för The Satanic Order - Svenska Satanistkyrkan och Belial Center. Belial betyder Guds Gift!

Jag ville egentligen inte gå in på sidan men jag var som alltid nyfiken.

Jag var mest intresserad av forumet där det diskuterades märkliga saker. Ett dumhuvud hade fått problem för att han försökte kalla på en demon, jag hade inte ord för hans dumhet.

När jag sitter där och läser förändras stämningen i rummet och telefonen ringer plötsligt. Jag gå ut i köket och kastar en blick på nummerpresentatören. Där står ”info10” det menar att det är ett hemligt eller okänt telefonnummer.

Jag lyfter luren och svarar men det är ingen där, det hörs bara ett häsande väsande ljud.

Jag lägger på luren och går till mot datorn. Då börjar det smälla i väggarna och jag förstår att ja inte ska ha med Belial att skaffa.

Jag säger då högt.

– Ja, jag ska logga ut och inte gå tillbaks.

Jag går till datorn och byter sida till något oskyldigt, då blir det lugnt igen i rummet.

Ledsen

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

pson
0

Ja, du kan vara glad att du får så tydliga varningar i tid och att du dessutom tar de på allvar! Det är det inte alla som gör, och det kan kosta. Kanske var det ett test, för att se om du verkligen följde din intuition…

Farwuq
0

#1 Varningen var så otvetydlig att inte ens jag kunde missa den.

Väsandet i telefonen var inte kul att höra, jag vet inte och vill inte  veta, vem det var som lät så. 

Ledsen 

Jag räknar med att det var min guide och de andra som jag betraktar som vänner, som varnade.

nera
0

Oj, vilken grej..Ja, det gäller att va uppmärksam ibland på varningar..Fot i munnnen

pson
0

#2 Är du fortfarande lika nyfiken på sådant som du egentligen har motstånd på?

Farwuq
0

#4 Dessa typer vill jag inte ha med att skaffa, jag visste inte riktigt vilka de var, därför kollade jag upp dem; de är galna på riktigt.

Dessa typer frotterar sig med det riktigt mörka, de frammanar sådan man ska låta vila. Men jag var ju tvungen att läsa deras inlagor innan jag förstod.

pson
0

Jag tänkte precis skriva: kanske en idé att censurera webadressen i #0?  Och så såg jag att du redan gjort det…Bra där!

Farwuq
0

#6 Jo, jag gjorde det, en fågel viskade att jag borde gör så. Det som står kvar är mer än nog.

pson
0

Ja, det finns många som farit riktigt illa när de tror att det är på skoj. Vi får hoppas på att fler tar avstånd från det här och förstår att det är inget att leka med.

Farwuq
0

#8 Det "andliga" på skoj? Nä det är det verkligen inte, under hela mitt liv har jag förstått att det inte är så. Det har hänt "ovanliga" saker åtminstone sedan jag var fem, någon förevisar eller utbildar mig med alla dessa uplevelser; jag har nu kommit till 158  maskinskrivna A5 sidor i kapitlet upplevelser i min "Book of Shadows".

nera
0

Nej, det andliga är absolut inte på skoj alla ggr…Det har jag med fått erfara. Det finns de själar som har " fastnat " kvar  i sitt "jordiska varande" , och inte släppt taget riktigt, och då kan det vara riktigt otrevligt…Brr….Skrikandes

pson
0

#9 Det var en gedigen samling!  Jag tror det kan vara bra att skriva ner sina upplevelser. Det kan hjälpa att se hur mycket man utvecklas och hur synkronisiteten i livet för en framåt. Har du något mål eller tanke med boken?

satori
0

Jag känner till den där organisationen. Gick på samma skola som en av grundarna. Deras högsäte ligger i min hemstad och du anar inte vilket underliggande inflytande de har över hela stan. Så många ungdomar som blivit förstörda (psykotiska) och blivit långvariga på psyket efter inblandning med dem. Sen har man hört saker om dem, vad de gjort under ritualer som får en inte våga tro att det är sant. Jättehemska saker, men ej heller jag vill gå närmare in på det, vill inte lägga energi på att ens tänka på deras existens.

Farwuq
0

#11 Egentligen är "Book of shadows" en "For my eyes only" skapelse. Men jag delger bitar om och när  jag har lust till det men eftersom inget är till 100% "For my eyes only" så är även texten i mitt original censurerad. Vissa saker skriver jag bara inte om det finns gränser för vad jag sätter på pränt.

Jag har som antyds inget mål med boken annat än att använda den som minnesanteckning, jag har naturligtvis inga planer på att publicera den.

#12 Det var just det du skriver om som jag insåg mycket snabbt, jag kände inte till dem tidigare.