OT: Ha en trevlig dag!
Att dessa orden kan lyfta människor:
- Ha en trevlig dag!
När man till exempel ringer till någon myndighet som brukar få skäll. Man hör att dom blir glada och jag blir så glad för att jag gjort någon glad!!
Likaså att berätta för sina vänner hur mycket dom betyder. Jag kräver inget i gengäld. Gengälden är att få höra dom bli glada!
Jag önskar er alla här på forumet en trevlig dag!
Har jag blivit knasig eller sentimental?????
Med Stjärnljus // Shintaida

Jag önskar dig detsamma Shintaida *ler* 
Jag gör som du.. Jag skrattar å skämtar.. Tackar för hjälpen å önskar personen jag pratat med en bra dag. 
Önskar också dej det…
jag praktiserar exakt samm sak ute i livet… och glädjen när man ser männsikor lysa upp är obetalbar…..

Ja ha en riktigt trevlig dag själv!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
ABSOLUT Shintaida, du har så rätt!!
Håller med om att det brukar lätta opp stämningen med dessa ord. Och ja, visst är det trevligt när man uppskattar sina vänner i sin omgivning, så därmed önskar jag med ar ALLA härinne, en riktigt trevlig dag, 
Tack så mycket ,och detsamma önskar jag dig 
Ja, det ligger ju i tiden att vara kärlek och respekt, och inte bara prata om det. Ibland kan jag få massa troll i min skalle när jag berömmer och bekräftar. För det känns som jag tror, att människor blir misstänksamma mot min hjärtlighet ibland.Förstår ni mig, Är det någon som känner igen sig?
Glömde en viktig sak; Våra hjärtan öppnas jättemycket nu, så därför känns det som det svämmar över ibland. Så låt det svämma!

Tack Shintaida och jag önskar dig detsamma!
Bara det att stanna upp en liten sekund, se personen bakom disken i ögonen och le, kan göra så mycket!
Här i Danmark, så brukar man önska varandra " god arbetslust" på arbetsplatserna! Det tycker jag är så fint, och något som jag inte varit med om i Sverige.

#7 jag om har danska som andra modersål…har försökt att införa denna sed bland mina kollegor….*S*…det faller tyvärr inte i god ord…men men ….skadar ju aldrig att vara trevlig tycker jag…
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

#8 Det är bara att fortsätta! En dag så sitter den där! Hahaha… Så sant, det skadar aldrig att vara trevlig!
# 7 God arbetslust var ett trevligt uttryck tyckte jag!! 

Tack och detsamma… Jag håller helt med, det kostar så lite och ger så mycket att vara vänlig emot människor man möter!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

#0 Ha en trevlig dag själv! Trevligt att mötas av när jag nu kikar in efter en dag på jobbet… Inte sentimentalt alls, tycker jag, utan en liten, god omtanke om sin medmänniska!
Ha en trevlig kväll alla på UJ! Njut av tillvaron!
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Vi behöver något flott och dejligt her i januar

det blev fel
Vart hittar du alla fräna bilder Solar?…Internet antar jag, eller? Nåja, det var en fin bild 
Ja Solar du sprider så mycket fina ord och bilder omkring dig. Bamsekram till dig!
Samma säger jag, Solar!
Och det är härligt att få läsa lite danska - är själv halvdansk. Kan bara prata danska, inte skriva. Min Far är dansk och jag längtar till Danmark! Hem, liksom…

Är det inte många halvdanskar här inne? Jag tycker ni dyker upp från höger och vänster =) Kul!
Ja, detta är magiskt. Jag berättade ju härom dagen när Kuthumi-energin kom i lördags och jag fick en djupare kontakt med min tvillingflamma. Då säger de, att nu är det klart för mig att träffa "min"man, och han är dansk. Vi har stöts o blöts tidigare och inte setts på 1 1/2 år, för vi var inte redo för nästa steg. Så idag får jag ett mejl från en danska på Ashtar, som jag inte känner. Och så många danskar som kommit fram HÄR de sista dagarna ! Ja, jag har tänkt precis som du -pson-, och jag är förundrad över hela sammanhanget!!! Och jag är såååååååå glad för jag Älskar Danmark och danskarna
!

her er nogon add. til bilder :
http://www.glitter-graphics.com/
http://www.glittergraphicsnow.com/rose-3.html
kopier dem med et høgaklik med musen - och sät dem in der vor du vil ha dem -
kram
Solar
TACK Goa Solar…
tack så jätte mkt solar!
Tack Solar för tipset

Puttar upp och önskar alla en trevlig tisdag! 
Tack detsamma till er alla önskar jag med . 

Samma här 

Jag önskar oxå alla en trevlig tisdagskväll å hoppas er dag varit bra! 

samma her -
Ha en trevlig kväll!
Och kan Ni inte sova, så titta på den underbara månen och dröm Er bort!
Med Stjärn- och månljus // Shintaida
Då önskar jag alla en ljusfylld onsdag!
Mariann

#31.. Det hänger jag med på.. *ler stort* å önskar dig å alla andra på denna kanon bra sajt… en härligt givande dag! 
Instämmer 

Tack!!! Och detsamma till er alla!

Alla må ha en trevlig helg/weekend -

Önskar alla här en trevlig och ljusfylld helg!
Mariann

Tack Marianne, känns som om jag behöver det :)

En liten smajlytröst till alla i detta tråkiga vädret, vi är på väg mot ljusare och varmare tider

Önskar er alla en fortsatt trevlig helg jag med
Här har solen skinit idag, och det är frostigt och fint ute, men det är haaaaalt..oj- oj..

Litt delfin skoj

Det är nästan så jag skulle vilja fånga den från skärmen =)

Definen e ju riktigt cool! 
Jaaaa, den ser ut som den ska hoppa ur skärmen..

Lite OT men ändå inte… *ler* Hur har du det Shintaida? Är allt okej? *en brydd undran* 
Ja tråden kom visst ur kurs här…Så jag undrar jag med, vad är du Shintaida??
#44 Playja #45 Nera
Tackar som undrar! Det var verkligen snällt! *ler med hela ansiktet* *kramar om er*
Jo, jag har precis rest mig från de döda - haft migrän sen i går morse, men är på bättringsvägen nu! *puuuh*
Jag önskar er alla en trevlig dag (i snö kanske?) i morgon, torsdag.
Själv hoppas jag på en trevlig promenad utan brutna ben. Men jag har mina stavar som stöd här i livet! De har räddat mig fler än en gång.
Kramelurer till alla och givetvis; Med Stjärnljus // Shintaida

Hej #46….. *vinkar glatt*
Där e du ju!!!! 
Fy då… migrän är inte kul precis *hua* men verkligen glädjande att se du "rest dig från dom döda" 
Va rädd om dig å halka inte.. trots stavar.. Själv köpte jag dobbar till fötterna för några år sen… efter x-antal ned dykningar i vägbanan.. 
Ha det bäst!!!!!
*Universum stor kram*

#48 och alla på UJ! Ha en härlig, kärleksfylld och utvecklande dag!
Vacker bild Ave-Solis! 
#48 Ave-Solis
Naaaaj, vilken vacker bild!
I wish all of You a nice and happy day!
From a cold and sunny Grycksbo in Dalarna…
Tack för den vackra bilden och varma ord från er, och jag önskar er det varmt tillbaka
Härligt att höra Shintaida!! 

Tack, och jag önskar alla detsamma! 
Jättefin bild Ave-Solis!

Have a nice day
Oj Solar, läser hon på arabiskt sätt? Hi hi..ha en go natt säger jag nu.
Glad februari till er alla.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Önskar er alla en fin helg!!

Önskar Eder alla en lugn och frödjefull helg!!
Kramisar och med Stjärnljus // Shintaida

Tack detsamma Shintaida, och till alla er andra där hemma i stugorna! 

Ha en fin helg! Alla på UJ!
Kram Maud
Å stor kram till dig Maud.

Hahaaa era smileysgalningar…..en dag ska jag också bli en!
Åh tack…känner mig djupt hedrad av denna hedersutmärkelse!
Å va söt du är då….puss

*funderar* När Gahella blir med smileys… då kommer nog sidorna här inne hoppa å fladdra av "gubbar" *he he*
GISSA…..stackars BranDuir

# 71.. men … tänkte på samma sak *asg* -pson- hade ju ett tips hur man kunde slippa rörliga gubbar så du kan lugnt ösa på sen.. *kram*
Seriöst.. jag sitter å STORskrattar när jag tänker på hur du kommer ösa på med dina smilysar.

Bran Duir: Det är ESC-knappen som gäller att trycka på då! Glöm inte det! ;)

ha en trevlig helg -

JAAA det kommer bli rena julaftoon…vilken tur att den knappen finns!!!!
Med ESC-knappen…ja här ska födas…har för mig att satori tog upp det i en annan tråd…att vi har grav.besvär!

Ja.. kan BD bli med Hang drum så kan väl Gahella bli med smilysar … tänkte jag! *s*
HAhaaa här ska födas det mesta tydligen….spännande tider!
Åh jag ääälskar dig också för din humor och din härliga inspiration. Du sprider så mycket ljus å kärlek Playja e så glad att jag träffat dig här.
BIG HUG to you tooooo

Åh.. Tack snälla *rörd*
Puss
Ja jag är så glad att jag är här. Att få dela både glädje, sorg och alla upplevelser vi varit med om och kommer att bli med om!