Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettmusik
Läst 1995 ggr
Gahella
0

Musiclovers

Va inne på Övernaturligt och snodde en musiklänk.

Vet inte vad ni känner, men jag blir alldeles hypnotiserad av pulsen, takten och rytmen både tjejen och killen uttrycker.

http://youtube.com/watch?v=_1nzEFMjkI4&feature=related

Gahella
0

Haha, försök att strunta i hur han ser ut. Lyssna bara med kroppen och häng med i rytmen och pulsen.

pson
0

Jag lyssnade på 2unlimited en gång i tiden…det är det närmaste technolyssnande jag har kommit…hehehe..  Glad

Gahella
0

Ja, jag har nollkoll på den här typen av musik. Men jag ÄLSKAR starka trummor och rytmer!

Playja
0

*ha.. ha..ha*Gahella!  Såg framför mig hur du smet  in på Ön å snodde länken… sen snabbt tebax hit igen!

Har sett denna  "Viking" innan *ler* Killen e jättelik en kompis till oss (sambon å mig)!

Visste e det puls.. å när det blir den där "karnevalkänslan" tror jag det smittar av sig ordentligt.

http://youtube.com/watch?v=QfN7F76Ikhw

Gahella
0

Hahaaaa ja du såg nog helt rätt !

Men vicka skööööna grandma, och den ena med visselpipan vilt blåsande! Haha ja vicke drag. Dododedo…yeahhhh

Solar
0

den er da skoj - hi hi grandma danser -

jo jo jag giller techno men kun nogot av det t.ex. danska Infernal

Kram

Solar

Ewerhof
0

Härligt! Fast bara i en viss mäng, liksom, tills man jordat sig sedan vill jag knäppa av. Det är som alla sorters droger, föreställer jag mig, först ger de välbehag och energi sedan drar de musten ur en.

Gahella
0

Precis Ewerhof. Musik spelar man ju efter sinnesstämning. Ibland jordning, ibland få ur sig nått, och ibland bli upplyft. Musiken är ett magiskt instrument i uppstigningsprocessen.

nera
0

Ja, musik är ett oväderligt redskap tycker jag med i tillvaron överhuvudtaget Skrattande

Solar
0
Gahella
0

Ja, jag gillade särskilt den som de gjorde teckenspråk till -from Paris to berlin-. Det både svängde och va kul. Kram vännen

Playja
0

#10… Tack Solar! Tänkte precis kolla upp vilka Infernal var…

Ska kolla in dina länkar *ler*

Playja
0

From Paris to Berlin har jag faktiskt hört förut.. Jag e så himla dålig på att komma ihåg namn *s*

Gillade filmen till låten A To The B ..Glad