Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettutanför-ämnet
Läst 1071 ggr
Gahella
0

Dans

Här är en favorit jag vill dela med er. Har i många år velat lära mig orientalisk dans, och böjade på gamla dar med det. Den är underbar att mjuka upp kroppen med och det är fantastiskt kvinnligt och sensuellt.

Den här dansen heter Tribal, och är en modern mix av orientaliskt, flamenco och indiskt. Hon hypnotiserar mig genom sin totala kroppsnärvaro. För hon har en rörelse för armar, en annan för bålen, höfterna och benen samt ansiktsspelet !

Hoppas ni gillar.

http://www.youtube.com/watch?v=3RtFgo2-NWk

Playja
0

Häftigt!   *gillar*  Glad Har du dansat länge?

pson
0

Jag gillar! Det här var coolt! Vilken kroppskontroll! Och smidig som tusan är hon….  Läckert!   Hur länge har du hållt på med det här Gahella?

Gahella
0

Jag har bara dansat orientaliskt på mitt sätt ett par år. Men jag älskar att dansa, jag gör det ofta här hemma. Har så bra ljud och nu kan man ju ladda ner gratis musik från hela världen. Så kör jag min "fridans"och jazzar loss.

Solar
0

er det sån du vil danse ? hi hi

kram

Solar

nera
0

# 4 HA HA..Den killen är kul på bilden Solar…Han heter "Blue" och finns i en serie på Cartoon network. Serien heter " Fosters hem för påhittade vänner" och är bara helkul!! Hemlis ( Fast det kanske ni visste redan ? ) Min son brukar titta på detta, och jag med ibland. man får sig alltid ett gott skratt till det Skrattande

Förlåt att jag kom från ämnet Gahella..Fot i munnnen Denna kvinna på tuben häroppe kunnde verkligen " föra sig"..hi-hi… Kyss

Gahella
0

Haha Solar vicken rytmen och kroppskänsla HAN har, hahaaa

Ja visst är hon läcker! Hon är ju inte purung precis och har sån attityd, YES!

Det här är jättesvårt. Först måste man lära sig 8:an, det är den rörelsen  man gör med höften. Sedan vackra(helst) smidiga armrörelser. Och det HON gör ÄR upphöjd danskonst i mina ögon!

Playja
0

Lol Ha..ha..ha.. Solar kom visst igång inatt.

Ja här fortsätter man å skratta.