hmm jeg vet det inte -
inte jag heller… spontan tanke om det är samma vibbar som solens så……
Njä, det verkar vara atmosfäriska störningar. Det kan vara olika skikt som reflekterar ljuset när solen är på väg att gå ner.
Om detta verkligen skedde vid solen så skulle föremålet ha fasansfull hastighet och dessutom inte avlänkas på grund av solens gravitation eller på grund av friktionen i solkoronan.
Så…
Farwuq säger NEJ, det är ett lokalt jordiskt fenomen icke ett kosmiskt.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

När jag hade lagt mig igår natt, låg jag och tänkte på detta klippet,precis när jag skulle till o somna, så ploppade ordet "tankstation" upp i huvudet. Tankstation…solen är ju energi, och låt oss leka med tanken att det var ett ufo, (utomjordiskt flygande objekt
), som har solens energi som bränsle…. Ja, det var var jag fick i tankarna igår, iallfall…. 
Det finns nog bättre sätt att tanka ett UFO på. Det vore ju också ytterst märkligt att UFOt skulle valt en sådan bana att det från jorden sett tangerar solen precis på ovansidan. Nej jag tror inte på UFO teorin, jag tror det är brytningar i våra luftlager.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Ja, jag vet inte heller. Det kändes märkligt att se det i alla fall
Många saker kan säkert men den åkte inte igenom, utan utanför på sidan.

Det var det här klippet jag tänkte på, i samband med Sol-artiklen… Om solen används som utomjordisk bas.

Ja det er absolut en möjlighet -
Ja absolut intressanta "tankar"-pson-!

Min första tanke är, hur stor är saken som träffar solen? Den måste vara enorm eftersom diametern på solen är 1 392 000 km jämnfört med jordens 4 878 km vid ekvatorn.
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

#11 Ja, det har du rätt i… 

Men, om man ser på det så här, att allting är ju relativt. Vi tycker solen är stor, för att vår jord är betydligt mindre. Men tittar man på jorden utifrån, så är den ju obetydlig i storlek, jämfört med vad som finns!
Så solen är ur kosmisk synvinkel sett, inte större än att andra dimensioner skulle kunna använda den som en energi-tankningsplats till deras enorma farkoster….

#14 Ja, visst blev det bra! =) Ni har ju även nästan samma färger på era avatarer också.
Ja, det blev jättefint. Jag har aldrig varit svag för lila förut, men nu, den där djupblålila, den är så vacker.
Ja både storlekar och tid är ju relevant tror jag i andra världar. Det är mycket som vi inte kan få grepp om hur det funkar, men på nåt vis så är det som det är ändå ute i vida universum…

# 11
ja en bra Avatar enola -
vem vet vor stora stjernskep dom bygger ?? vi vet at Ashtar Command bygger dom så stora så dom kan inneholla tex. N.Y.
och vem vet stoleks forhållende melan dimensionerne ??
eller det er nogot som vi blir vist her i 3D på Jorden for at kunna vänne os til dom stora forhållene derute -
ja en bra fråga -
kram
Solar

Heh, ja jag gillar också min Avatar, passar bra in här tycker jag :P
Kan ingen smart person räkna ut hur stor den där grejjen är jämfört med solen? :)
Nu när jag kollat ett par ggr så verkar det som -pson- säger att en farkost på nått sätt tankar fulltank med solenergi. Eller så är det en sondsliknande grej som tar prover på solen, hur som hellst så verkar det inte vara en sten, för den skulle ha brunnit upp.
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!