Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettupplevelser
Läst 1587 ggr
shintaida
0

Duvan från himlen

Drömde i natt en underbar, men märklig dröm.

Jag var utfattig och låg på en madrass, med rosa lakan på, på en gräsmatta i en park och tittade upp mot himlen.

Det var molnigt, men så bildades det ett hål i molnen. Himlen där bakom var blå. Och ner flyger en vit duva, genomskinlig som glas. Den flyger rakt mot mig.

Och plötsligt brister denna vackra duva och blir till flingor, som regnar över mig. Då satt jag upp och tog emot dessa flingor.

Känslan jag fick var överväldigande.

Jag önskar att alla ni som läser, hade kunnat vara med och se/känna denna vackra duva och händelse.

Med Stjärnljus // Shintaida

Gahella
0

Vilken "dröm", som jag tyder det får du mycken välsignelser från "ovan" nu. Att du nu får vad du behöver; matriellt, ekonomiskt men också andliga gåvor, för duvan står för fred och andlig vägvisare ,samt att du låg under bar himmel, direktkontakt med kosmos.Ja som jag ser det får jag bara gratulera dig!

nera
0

Ja, detta var verkligen en härlig dröm Shintaida! Skrattande Bara positiva känslor med denna dröm känns det som för din skull. Så sug i dig Flört KRAM!

Ewerhof
0

Mmmm. Härlig dröm!

Lionadh
0

Vilken välsignelse-dröm! Ta in och ta till dig allt vad du kan!

Kram Maud

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Faith
0

Vilken härlig dröm Shintaida:)  kändes som att det var en sanndröm med budskap till dig. Som en konfetti av en massa positiv energi som "regnade" över dig. WOW!

[Mariann]
0

Vilken fin dröm!!!

Duvan för mig står också för Guds Helige Ande= Moder Gud

och också välsignelse…

Glad Mariann

shintaida
0

När duvan kom, så kändes det verkligen speciellt! Kändes som att jag ÄR speciell, utan att för den skull, sätta näsan i vädret.

Jag tänker på duvan med ödmjukhet och känner mig hedrad att den kom till mig.

Med Stjärnljus // Shintaida

nera
0

# 7 Det har du all rätt att göra Shintaida! Känna att det var speciellt…Kram på dig vännen Flört

Gahella
0

Ja shintaida det ska du göra, känna dig speciell. Då kommer du stråla ännu mer/ Kram

[BigMama]
0

Jättefin dröm med starka symboler! Den känns varm och positiv, tycker jag.

Jag önskar jag kunde komma ihåg mina drömmar…