Lifted
Något att kanske skratta och känna igen sig i ? Jag gör det ! Ni ska se mig när jag försöker följa Playla`s anvisningar, hur jag ska ladda ner smileys. Har nog också tryckt och testat alla knappar.
Ha en skön och härlig dag allihopa!
Kramar
tips… gör ett klick med shift knappen efter länk så blir den klickbar direkt i inlägget
hoppas du försår vad ajg menar den knappen som man trycker på när man vill typ byta rad… tror den heter shift
http://youtube.com/watch?v=f2S1Zci_pIo&feature=related
Värden tog sig friheten att gå in och aktivera länkarna // -pson- ;)
hepp inte nu heller…. men vi kan ju klippa o klistra så bekymra dig inte… 
Alltså denna var ju bara helt kanon!!! helt min smak!!
Nu lär jag leva i evighet!!! Inte skrattat så gott på läääänge!
Gilade när han var lessen och snurvlade…. hans minspel under hela liftingen var underbar….
kola jorden under ufot……

#0… *ha…ha..ha* Detta var det roligaste jag sett på lääänge. Jag har skrattat så jag har magknip. Men samtidig förstår jag din poäng med denna "tubis".

http://youtube.com/watch?v=f2S1Zci_pIo&feature=related
Kopierade och klistrade in länken direkt från dig Gahella
Den var verkligen skitkul..HA HAHA…

Ha ha ! Den var verkligen kul!
ÅHHHHHHH, mina Älskade Vänner! Nu gråter jag igen, TACK. Jag bad i hjärtat att någon av er skulle hjälpa mig med detta, och blev bönhörd!!
Jag har haft jättejobbigt känslomässigt idag, dels pga av de nya energiern , men också vad ni sätter igång i mig.
Alla underbara musiklänkar, alla underbara bilder och bra info som ni hittar. Men också det stöd och bekräftelse, jag tror vi alla har lidit nöd på. Ni får mig att öppna upp mer och hitta saknade bitar som ni ger genom allt detta. Jag gråter när jag ser bilderna och hör all vacker musik, och för att ni finns här.
Det satte igång igår när Playja, med sitt goa stöd vill hjälpa mig att ladda ner smileys. Och jag gjorde precis som hon sa, och jag började likna mer honom i filmen! Ja, jag fick till slut ett sykbryt, och går och lägger mig. Idag skulle jag visa mina färdigheter att skicka fil ! Sagt och gjort, va jättenöjd, men hade en malande känsla, så jag kollar läget. Fan, skit….jag BRÖT ihop och grät floder. Jag kände mig som en STOR DUM IDIOT, VAD ÄR det för fel på mig ! Så jag stormade ut och grät vid mina träd. Och så kom det till mig, "att ha tålamod, man behöver inte kunna och förstå allt på en gång, vi tar in det vi kan/ ska i den takt vi klarar av. Och jag behöver inte alltid vara SÅ duktig och "smart", koppla av det". Ja och nu sitter jag här och gråter och tackar er: för det är en så viktig pusselbit för mig; Att Ta Emot, och Inte Bara GE….. Tack allihopa !
Ja, visst är den rolig. Såg den som förfilm till råttatoille. Jag och min kompis tjöt av skratt !!!
Till dig Gahella!!
Mariann
Ha ha haaaa, tackar och bugar. Och en dag ska jag slå mig själv med häpnad, när det hoppar upp massa smileysar från mina knappar!

http://www.metacafe.com/watch/810697/pixar_lifted/
här komemr den igen eftersom den nte finns på youtube längre av copyright skäl….
kanske den försvinner här med så småningom….
Vilken grej Solis, och att du va me på den så snabbt, wow jag är impad. Tack för den räddningen!