Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettupplevelser
Läst 4092 ggr
pson
0

Drömmar om barn

Jag har den senaste tiden haft återkommande drömmar om barn. Nu inatt så drömde jag att jag hade en son,med latinamerikanskt utseende med svart halvlockigt hår och väldigt vacker. Han var ca 10 år och det var precis som om han hade varit bortadopterad, men att jag nu fick tillbaka honom.

Jag hade inga moderskänslors för honom och kände en viss panik över det, som ju är ganska naturligt om man bara får en 10-åring helt plötsligt. Jag gjorde allt för att försöka väcka liv i denna modersinstinkt, och kramade och pussade honom och försökte verkligen vara kärleksfull mot honom så att han skulle känna sig älskad.

Jag försökte dra mig till minnes när jag var gravid, men jag kunde inte komma ihåg att jag gått igenom någon graviditet eller förlossning. Min pappa satt inne i vardagsrummet och så sa jag till min son, " känner morfar igen dig?" 

Så himla märkligt alltihopa!

Andra drömmar har jag haft är om min systers barn, som i drömmen var mina egna, och andra liknande drömmar där jag helt plötsligt har ett barn, men jag har inget minne av någon graviditet och förlossning.

Jag försöker förstå vad det här ska betyda, och jag har inte löst det än, eftersom det återkommer hela tiden….

[Mariann]
0

Vill du i ditt undermedvetna ha barn ändå?

Vill din själ att du ska skaffa barn?

Finns det en själ som presenterar sig i dina drömmar på detta vis och vill komma ner/födas hos dig?

Mina bud.. men oftast vet man ju själv vad drömmar betyder….

nera
0

Skickar dig ett pm

Lionadh
0

Jag tror också att det kan handla om ditt inre barn! Läser man i drömtolkningsböcker om barndrömmar brukar den tolkningen finnas med.

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

nera
0

Drömmer man att man är gravid och föder barn, så brukar det symbolisera att man står inför ett nytt skede i livet. Glad

[Mariann]
0

När jag läste Lionadhs förslag känns det mer riktigt…

Har du modersinstinkter för din inre 10 åring? Blev frågan i mig när jag igen läser din dröm.

jag tänkte ju genast på nått du skrev nån annanstans… Fundersam

men ditt inre barn handlar det nog kanske om här, eftersom du skriver att du inte i någon dröm varit gravid eller nån förlossning.

FiaH
0

Detta med drömmar är spännande, så jag kollade i min dröm bok. Så här stod det om just Barn

Att drömma om barn ger oss tillgång om barnet inom oss. Alla har vi delar inom oss som är barnsliga och nyfikna. När vi får möjlihet att komma i kontakt med denna sida hos oss, ger vi oss själva tillåtelse att kartlägga en förmåga till helhet, vilket vi tidigare inte kände till…=)

pson
0

#1 Det ligger ngt i det, för jag var hos en medial kvinna för några årsedan, och hon såg en liten pojke, som absolut ville bli min! Det kan ha varit den själen som presenterade sig, men jag vill inte ha barn nu.

#2 Ska läsa!   =)

#3 Hahaha…den var bra!!   Skrattande  Men jag tror inte jag blivit bortförd…om det var det du menade…   

#4,6 Kanske är det mitt inre barn, men borde det inte vara lättare att tolka om det varit en flicka…  Eller är jag en latinamerikansk 10åring innerst inne….heheh…..

Ja frågorna är många….   Tack för era svar….jag ska smälta det lite…

Lionadh
0

#8 Det kan också vara en reflektion från ett tidigare liv. Inte helt ovanligt…

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

pson
0

Jag frågade en vän om det här som är duktig på reinkarnationer och se tidigare liv, och hon sa att den här pojken var min bror från tiden jag levde i Peru…Därför kände jag inga moderskänslor..    Så det är som du säger Lionadh…  =)