Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikett: upplevelser
Läst 835 ggr
Lionadh
0

11/1 och 21/1 2008 enl Kuthumi

Jag håller på och översätter artikeln av Mästare Kuthumi om 2008 och upptäcker att idag är en speciell dag för vibrationshöjning.

Citat: "Därför kommer ni att den 11 januari och den 21 januari 2008 gå igenom den initiering av den initierade in i resan av individuation. Det betyder att på dessa två speciella datum kommer ni att uppleva djupen av att stiga in i den individuella vibration ni förkroppsligar, med andra ord att göra en djupare kontakt med unikheten av er gudomliga och dyrbara heliga signatur."

Är det nån som upplevt nåt speciellt kring detta? Jag var uppe halva natten med massor av energi, så jag känner vibbarna! Flört

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Gahella
0

JA, jag var med om något jättestarkt i natt. Det du beskriver här ovan kom inte till mig. Men däremot att jag nu är kopplad till tvillingflamma. Det var så djupt och kärt möte, jag grät av rörelse och glädjen över att äntligen fått kontakt med den delen av mig själv..Idag har jag däremot varit helt slut och tillbringat stor del på toa !

Tack för att du delade detta LionadhGladStor kram

Lionadh
0

#1 Jag kan faktiskt tänka mig att dagens vibb gör att man kommer närmare sin tvillingflamma! 

Jag känner mig stark, har en stark Själskontakt, det tror jag hör hit också….

Kram MaudGlad

Lionadh
0

Har nu kommit en bit längre i texten och detta blir ett spännande år! 2+0+0+8= 10, en förstärkt etta-energi numeroligiskt. Ny begynnelse på många sätt, säger det mig.

Hur har ni det med vibbarna? Oskyldig

pson
0

Jag känner ingenting..mer än PMS vibbar…Gälls det? Fundersam

nera
0

# 4 ha ha…ursäkta att jag skrattar. men det lät så himla kul Flört

[Mariann]
0

När artikeln publiceras offentligt ligger dessa kommentarer synligt…. Cool

pson
0

#5 Ja, men det är inte så himla kul ska jag be att få berätta för dig!!! Skrikandes  ( Flört  )

nera
0

# 7 Det vet jag väl FlörtSkrattande

pson
0

Det ÄR en synlig tråd redan…  den ligger under "egna upplevelser"   fullt synlig    =)

Lionadh
0

Har fler av vännerna som PMSar… Månen är i sin växande fas och enligt druidismen är den sjunde dagen efter nymåne den mest magiska…. Fullmåne 22 januari…. Det är alltså tre dagar efter nymåne…. energin växer… Dags att fatta beslut och starta nya saker!

Lite om fullmånens verkningar har vi här… http://www.expressen.se/1.341495

Skriven i april men det gäller fortfarande…

Jag brukar må rätt dåligt vid mörkmåne, sen vänder det… Är känslig för vibbar…

[Mariann]
0

#9 fick för mig den var låst…. som sagt seg idag…

pson
0

#11 Det är vi nog alla lite till kvinns….  utom Lionadh som sprudlar av energi   ;)    * Har du tagit vår energi, Lionadh? *

Lionadh
0

#12 Nä det tror jag inte, men jag kanske är lite extra intonad pga artikeln jag översätter? Glad

pson
0

Det är den 21:e idag!

[BigMama]
0

.. Känner ingenting… Men den 11/11 kände jag starkt att jag var helt fel ute i mitt "sökande" samt vad jag skulle vilja göra i stället….

Idag 21/1 är jag nog mest trött efter en sömnlös natt, fullmånen? Inte vet jag.

[BigMama]
0

Förlåt, menar den 11/1…

Gahella
0

Jag har känt mig lite vemodig, men det är allt, än så länge. Men jag såg visst fel i min kalender, fullmånen är imorgon…förlåt en lite vimsig hönaGenerad

Ewerhof
0

Kände mig sanslöst desorienterad den 21:a. Som avstängd och vilsen på en och samma gång. Försökte sköta vardagen men tankarna bara flummade runt.

Gahella
0

Ja, jag med, det är först idag jag fått lite fokus och styrsel på mig själv.

Lionadh
0

#18 o #19 Det är nog en bra ide att bara låta energin smälta in i kropp/Själ/ande lite långsamt… Tids nog tar det form som nya ideer och ny inspiration…

BranDuir
0

både den 11 och den 21/22 var turbulenta dagar för min del….både positivt och negativt….*S*  men förändringar är så…energimässigt…ja där känner jag oxå en förändring…

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus