Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettutanför-ämnet
Läst 1767 ggr
pson
0

11:11 Higher Consciousness

pson
0

Vad har ni för upplevelser med 11:11?

pson
0

Gå in på den här sidan: http://www.onenessminute.org/

Gahella
0

I början av 90-talet, växte det till en jättestor rörelse. Vi hade särskilda ceremonier för att väcka upp den här "rörelsen"i oss själva ,och det spreds hur mycket info som helst om den. Det var som en starter på något riktigt stortpågångkänsla då.

BranDuir
0

11:11 har betytt mycket för mig…omedvetet först….gifte mig d. 11/11 kl 11.22 ….bl.a.  överatte solaras böcker til danska 1993/94….har en förmåga att titta på klockan 11.11 varje dag…eller vakna då om jag sover…..

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Gahella
0

Ha ha BranDuir, så pass. Men faktum är att 11an är jätteviktig i mitt liv också. Den kommer ofta som ett tecken och det är också min livsvägssiffra.

Och det är ju mycket det som är budskapet,ettorna är mannens siffra som bildar 2an som är kvinnans, men samtidigt är 11an mästatal som symboliserar kvinna/man i högre medvetande.

1an är ju en startsiffra och 2 månen, där saker får gro innan det utvecklas. Perfekt samarbete alltså.Flört

BranDuir
0

#5 haha ja det var kanske perfekt samarbete en gång för min del…men inte längre…*S* vadgäller äktenskapet…*S*

Men skämt åsido…11 är ett tal som jag har haft en "dragning" till hela livet….född den 22… vet inte om det har med saken att göra…

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Gahella
0

Absolut, BranDuir,tänkte på det efteråt. 22 är ett annat mästartal, som är en högre form av 4an. 4 står för att lägga grunden till något nytt, 22 är ett bygge i en högre medveten form. Och vet du, nu snart kommer den kvinna som du ska ingå med i det heliga äktenskapet. ASkrattandellt är bara en tidsfråga för oss alla. Kram

pson
0

Jag är född på den 13:e dagen i den 11:e månaden….   Det är nog den enda kopplingen jag har till 11 tror jag…   =)

[Mariann]
0

Jisses det är min son också!! fast 1982 då förstås…

Sedan har mitt nummer alltid varit 11 sedan jag var liten….

Gahella
0

Jag tror vi är många Älvor som jobbar inom detta. Kram

[Mariann]
0

sonen bor på Älvegatan 11…

pson
0

Hahah..är det sant Solis?

[Mariann]
0

japp… en sak kan ni alltid vara säkra på ljuger gör jag aldrig…. och skojjar jag talar jag om det… i detta fallet är allt sant… både hans födelsedag o adress…Cool snart ska han veta vem han är och vad han ska göra… allt enligt en clairvoyant kvinna… det är ju ofta vid 28 man börjar…. Jesus var ca 28 när hans mission började….

[Mariann]
0

pson
0

#13 Jag tror dig Solis!  =)      28 sa du…..    hmmm….   28 är en bra ålder   ;)

[Mariann]
0

Gahella
0

_pson-, du vet väl att talet 13, är djupt förbundet med trolkarlar(!) och häxor. Det är ett mycket starkt tal och fick inte användas hur som helst. Så därför spreds ett rykte om att det bringade otur, för alla kunde inte hantera dess kraft ! Och så är du skorpion, och dessa har också en mycket särskild styrka!

pson
0

Ja, 13 har aldrig varit mitt olyckstal, snarare tvärtom.  Jag tycker det här med nummerologi är jätteintressant, och jag har under årens lopp förstått att det ligger mycket visdom i det.

Gahella
0

Ja jag tycker det har varit och är ett bra verktyg att lära känna sig själv på bl.a.

[BigMama]
0

Jag har läst att att när talet 11 dyker upp står universum vidöppet för dina önskningar. Ask and you shall have… Universum lyssnar.

Gahella
0

Härligt BigMama !

Tiia
0

Jag har alltid dragits till 11:an…råkar oftast titta på klockan när den blir 11:11