OT Trevlig helg!
Har just kommit hem efter avslutad arbetsvecka och ville önska er alla en Trevlig helg! Har ni nåt roligt på G i helgen?
Kram Maud

www.sacredjourneyimages.com Creator av Mary Beth Rapisardo…
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
Tack detsamma! Min son laddar inför sitt 10-års kalas imorrn, så det har vi på G 

Tack detsamma! Inget speciellt, som det ser ut nu iallfall…Vi får se om det dyker upp något! 
Önskar också en mysig helg, vad ni än gör. Jag ska ta det lugnt och landa ordentligt efter veckans bravader. Snart kommer ju Kuhtumi på besök igen, den 21/1, har jag för mig. Så det kanske börjar "storma" då med.
Men jag hoppas några har tid att vara här på UJ under helgen, för den har ju blivit mitt andra hem
Ps. har lyckats få smileys på msn, men har inte en aning hur jag lyckades med det! Stor kram till er alla här !

Än har vi klarat oss, huset är varmt, el och vatten fungerar. Förra året vid Per var vi utan el i tre dagar.
#3 Snygg kamin! Mysfaktorn är stor också ju…

Jag har börjat skriva på min bok!

#6 Det låter intressant! Nåt du vill dela med dig av?
#1 Hur går det med 10-årskalaset? 

Tak tak det samme til dig Maud

Kram
Solar

#7 - Det är en historia om mitt liv.
Min livshistoria ligger alltså till grund för storyn. Sen får jag se hur mycket inspirationen och kreativiteten säger sitt i den konstnärliga friheten ;-)
# 9 vad roligt Ayena! Då hoppas jag att vi får läsa den sen..

#10 - Bara om den blir bra ;-)

#3 Åh, vad mysigt… Älskar det ljudet med knastrande vedträ och den speciella doften…
#5 Skönt att läget är lugnt!
#11 Klart den blir bra! =)

Ja skønt