Tacksam!
Jag e så tacksam att det finns på världkartan. Idag fick jag Gitar hero 111.. spelet. Det är så kul att hade jag hade tusentastals kronor skulle jag köpa spelet å dela med mig till alla mina vänner här på Uf.
Jag mår så jäkla bra.. hoppas jag delar med mig av min posetiva enerig!
*stor kram från mig*
Jadå, jag känner din fina energi ända hit
Vad roligt det låter att du fått ditt nya spel Playja!!
men jag undrar bara vad det är för något spel du talar om..Har du lust att berätta?
U S K 
Vad betyder U S K, Nera?
Jag fattar inte!! *trög i kolan*
Med Stjärnljus // Shintaida
UNIVERSUMKRAMAR!! GÄller även till DIG, och alla andra härinne !! 
Tackar så hjärtans mycket! Jag U S K:ar tillbaka! *fniss*
Med Stjärnljus // Shintaida

Guitar Hero! När jag snabbgooglar så ser det ut att vara ett " luftgitarr-spel" Har jag rätt? =)

Kanske svårt att få kontakt med Playja nu…hmm… För hon antagligen en gitarrhjälte hela helgen! ;)

*asg* Jag har knappt sovit denna natt. Jag e så lyrisk glad. Sitter här å spelar å har lagt in ljudet till sterion å det öser ut rock ur högtalarna.
Jag bara ÄLSKAR teknik. Detta är framtidens spel !!!! Jag e då inte rädd för att dö utan jag känner bara stor sorg för att jag kanske inte för ta mer del av den teknik som vi får till oss.i detta liv. Tycker det är en bra orsak att berätta om mitt nick står för. Jag älskar spel å har gort i hela mitt liv sen comondor 64….*Play.. Ja!.. *He he* viss e det simpelt.
Vad står ditt nick för?
*usk*
Namnet Nera har jag tagit från Disneyfilmen "Dinosaurier" . Där är det en dinosaurietjej som kämpar för rättvisan, och går lite emot "strömmen", fast med gott syfte förstås. Hon kämpar även för de svaga. Så jag kände så med henne, så jag lånade hennes namn…
Häftigt Playja, nu vet jag med vad du är så lyrisk över
U S K!! 

Mitt nick är en förkortning på mitt efternamn…
Play..ja! Hahah..så bra! USK!!