Släpp U.F.O. info fritt
Dear officials of the Government,
the time has finally come for the public to know all about the hidden truth of UFOs and ETs.
This is for that reason people no longer wish to hear about cover-ups in this issue - they wish to sincerely know about the real truth.
People all over the world has now reached the point where they are ready to receive the truth and not to be mislead by governments anymore.
Therefore - we - the people - has collected this petition in purpose to show that we want the truth(and nothing else but the truth) in the UFO & ET -issue!
In all humility: Thank You!
Sincerely, …….
www.petitiononline.com/UFO/petition.html " rel="noopener noreferrer" target="_blank">Det här vill jag skriva under!
Underskrivet och klart!

Det är en länk värd att spridas! =)

ja jag vill veta vad de vet

det var bara nio styckna som har skrivit på jag inkluderat det är aldeles nytt och fräsht då
ja det är bara att skriva på *ler*

Jag fick länken idag av en omtänksam medlem! =) Listan verkar vara ny, så det är precis i startgroparna det här.
Jag har också skrivit under 
Måste få ventilera detta. Jag vet inte, men känner olust för den här underskriften. Jag är inte en som fegar,no way, men ja jag vet inte. Är det ingen annan som känner så här?

Hmmm…om du känner olust,så ska du inte skriva under…. Vad tror du det är som känns märkligt?
Jag vet inte. Jag var på väg att göra det ,och så kom den där olusten….Jag sitter här och funderar faktiskt, får se om det dyker upp något som klargör.

Jag har oxå skrevet under -

#9 Ok, ja lita på din intuition =)

#7… Jo.. faktiskt
… jag med… å jag e absolut inte den som fegar ut heller. Kan inte sätta fingret på VARFÖR? För saken i sig är ju något som jag håller med om.. men fick en olustkänsla när jag klicka upp länken till sidan å ville fundera vidare på saken. *skumt*
Tack -pson- för ditt stöd, är inte den nojiga typen precis. Tror du det går att kolla källan ?
Det ligger inom mig, varför vi tränas i urskiljning. Vi har ju fått varningar om att de mörka kommer att visa sig först. Den falske Messias osv. Och för 1 år sedan började det droppa ut en massa hemligstämplat ufoinfo ,för att det insåg att detta gick inte längre att tysta ner. SÅ ATT det skulle se ut som de hade hemlighållit detta för vår egen skull, medan vi vet bättre än så. Allt för att hålla ridån stängd för större saker ,vi kanske inte riktigt är beredda på. Om ni vill, känn i ert hjärta hur det känns så kan vi väl spåna vidare om jag/ vi blir något klokare på det här. Kan säga att olusten känns när jag skriver det här nu.
Känner man att det inte känns rätt för en, så ska man låta bli 

Jag skrev precis ett långt inlägg( som försvann i en bugg) om att jag tar bort länken tills vidare, OM det nu är ngt fuffens med detta.
Bättre ta det säkra före det osäkra. Om ni som skrivit under får mail, från avsändare ni inte känner igen, släng det utan att öppna det först. OM det det är ngt fuffens med det hela…… vilket jag innerligt inte hoppas.

Vad bra, så kan vi kanske ta någon gemensam meditation om det ? Bli ABSOLUT inte rädda, utan gör någon form av ljushelande, och be om hjälp, den får vi alltid när vi ber om den.
Jag fick en " bekräftelse " på min underskrigt på min mejl ang at tjag skrivit på , sen rederade ja ghela mejlet efter jag läst det…. men jag hoppas inte heller att det blev nåt tok med det här nu…jag kännde i a f inget motstånd till att skriva under, så jag förlitade mig på det 
Det har hänt för mig att vanliga pm bara försvunnit härinne då jag skulle sända iväg dem efter jag skrivit klart , de kom aldrig iväg…

Nu har jag forskat lite i det här, och nu vet jag vem det är som ligger bakom och det är 100% riskfritt. Jag lägger ut länken igen, så får var och en känna in det och ta ställning.

# 18 Puh..Tack pson! Blev lite worried där ett tag…
Va bra att du kollade och att det är ok ! Men eftersom jag har kvar olusten,så får jag nog fråga mig själv ,vad det det väckte i mig

Ja, jag kan ju bara garantera att hon som startat insamlingen har gott uppsåt med den. Själva sidan där man skriver under, känner jag inte till. Men som sagt…känn in. =)
kram

Ja, jag kan ju bara garantera att hon som startat insamlingen har gott uppsåt med den. Själva sidan där man skriver under, känner jag inte till. Men som sagt…känn in. =)
kram

jag fik en respons-mail men har inte opnet den -
Solar, vad känner du?