Ko-lossala problem

Gå in på ToonDoo.com och gör en egen!! Det är jättekul! 

hahahahahaha *skrattar gött den var skön

ha ha ha ha* asflabb*
de var mitt i prick!
Ha ha haa, SÅ mitt i prick ! Du har stora karriärsmöjlighter som srietecknare !!
Toppenkul! Roligt när fantasin flödar.
Ska själv kika in där senare. Tack för det roliga tipset pson 

Jätte kul! *skrattar*
Ska kolla in den sidan. *ilar iväg direkt*

Tack tack! *fniss* Det var jättekul, och om ni själva gör någon så visa gärna upp dem här!! 
Hmm…
Jag var där inne en sväng men fick inte "åäö" att funka.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Jag har också varit ine där, men jag fick inte till det. Det stod bara att sidan inte var tillgänglig…
Får prova senare igen

Jag är där inne just nu å leker…
Man måste regga sig.. verkar det som!
Plättlätt i 3 steg! Nick.. lösenord å mailadress. Klart! 
Åhhh, då var det som jag anande..Du ser..intuitionen, intuitionen…Man SKA lyssna till den….Näväl Tack i a f Playja
Du bekräftade min fundering…

Intuitonen ska man alltid lyssna till…
Det svåra är att man ibland inte riktigt "lyssnar".. om du fattar hur jag menar? Nera!
*U S K*

vad betyder usk?

*asg* Jag kände på mig att någon skulle fråga det.
Det betyder lite kodat…. Universum Stor Kram!
*USK*
ok alltså mega mega mega kram?

#17.. Ja.. ! *ler stort* 
Alldles riktigt!! Tänk, jag måste få berätta för er om just förkortningar såhär..jag är nämligen en STOR analfabet vad gäller förkortningar av flera ord, men NU vet jag t e x vad " i r l " betyder
Det gick jag länge och väl och funderade på innan jag vågade fråga…Lika detta ni skriver * L o L* :::fattade nada först innan jag vågade fråga, men NU vet jag det med…Man lär sig nåt nytt varenda dag..hi-hi 
Kan jag få det översatt, det har jag också underat på. Vad betyder lol och irl ??

#10 Det är för att det är en engelsk sida. Man får knåpa lite med meningarna, så man undgår de bokstäverna, eller så får man skriva på engelska 
lol betyder Laughing Out Loud alltså att man skrattar högt.
irl betyder In Real Life, alltså den verkligheten vi kan uppleva om vi sliter oss från datorerna 
När vi ändå är inne på detta så kan jag bidra med OMG, som jag tror betyder Oh My God
Är det någon som har fler? 

Rotflmao är väl något som dyker upp ibland…= Rolling On The Floor Laughing My Arse Off…..med andra ord …något är så kul att man rullar runt på golvet och vrider sig av skratt….
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
# 21 o # 22 
DEn sista var ny för mig..he-he..

Ja det er en skoj sida - hi hi

Det är inte lätt att veta vad allt betyder *s* sen hittar man på egna som kanske bara har en betydelse för dom som man "pratar" lite oftare med. Tycker det är toppenbra att ni frågar om man skriver något som ni inte förstår med alla dessa förkortningar å uttryck. 
Instämmer helt med föregående talare, så slipper vi missförstånd, eller att någon känner sig utanför 

ROTFLMAO hela tiden ju *ligger på golvet och sparkar vilt me bena, magen guppar!!!*
Se bilden, jag vrider mig av skratt…
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

#27 Ja, nu är jag inte riktigt med på banan… Vad skrattar du åt Lionadh? Ser du ngt på bilden som jag inte ser?