Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etiketter: ufostjärnskepp
Läst 892 ggr
pson
0

U.F.O rapporter i Texas

Mängder av människor i Texas town rapporterade att de sett U.F.O.

"People wonder what in the world it is because this is the Bible Belt, and everyone is afraid it's the end of times," said Steve Allen, a freight company owner and pilot who said the object he saw last week was a mile long and half a mile wide. "It was positively, absolutely nothing from these parts."

"Several dozen people - including a pilot, county constable and business owners - insist they have seen a large silent object with bright lights flying low and fast. Some reported seeing fighter jets chasing it."

"Machinist Ricky Sorrells said he saw a flat, metallic object hovering about 300 feet over a pasture behind his Dublin home. "It feels good to hear that other people saw something, because that means I'm not crazy," he said.

Läs hela artiklen  från 14/1

pson
0

Artiklens sista kommentar är så rolig:

"I didn't see a flying saucer and I don't know what it was, but it wasn't an airplane, and I've never seen anything like it," Gaitan said. "I think it must be some kind of military craft - at least I hope it was."

Han är säker på att han inte såg ett rymdskepp, samtidigt som han inte vet vad det var, men han är säker på att det inte var ett flygplan, men det skulle kunna vara ett militärfordon..eller…han hoppas på det iallfall…. 

Hahaha…stackars man..han vet inte vilken del av rumpan han ska sitta på!

Gahella
0

Ha ha, nej det är lite kul tycker jag. I så lååååång tid har vi blivit hånade och häcklade….Hi hi hi. Kanske inte ska vara såååå kaxig, jag kanske skiter i brallan själv när de visar sig för mig !

KalleN
0

vad synd det inte fanns på video

pson
0

#2 Hahaha..precis….man vet aldrig

#3 Jag håller med dig ..kanske det finns någonstans på Youtube…    jag ska ge det ett försök att leta lite…   =)

pson
0

Jag hittade inte just om denna texas händelsen, men jag hittade annat spännande att titta på:

http://www.youtube.com/watch?v=XLa3bivYDM4

KalleN
0

spanar in "spanaren som jag kallas * ler glatt*

Gahella
0

Ja nu är det full rulle ! Vi förberedes som aldrig förr, att nu kommer de visa sig för många världen över.

Jag hade en dröm för c:a 1 1/2 år sedan, att vi stod några stycken och tittade upp mot skyn, och vi sa. att nu kommer dom. Den drömmen återkom till mitt minne för ett par månader sedan ,och är där i bakhuvudet hela tiden nu. Visst ÄR det spännande !?

Kramar

pson
0

#8 Jag har också drömt flera gånger om dem och det är verkligen spännande!  Förhoppningsvis så dröjer det inte länge förrän de behagar dyka upp här hos oss också. Men det kanske är för kallt för dem fortfarande…de kanske väntar till våren och sommaren….  hahah…  ;)

Solar
0

artiklen er också på danska - med liten video

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-10025364.html