OT: HJÄLP!!
Undrar bara om nån proffsig människa härinne kan hjälpa en analfabet som mig när det gäller att sätta in bilder DIREKT i inläggen som ni gör här, utan att det blir en bifogad fil?? Fattar ni vad jag menar?? Har försökt att kopiera och flytta bilder utan resultat…Vore supertacksam för hjälp med förslag om hur man ska gå till väga.
Tackar på förhand/ Nera 

Har Du provat att klippa och klistra in?

Jag pm a dig..*s* Själv kör jag kopiera … klistra!

vadå jag vill åxå veta

Det finns lite olika sätt att lägga till bilder direkt beroende på vad det är.
Har du en fil i din dator? så bifogar du bilden som vanligt.. skickar iväg… sen går du in under din avartar eller va tusan det kallas? *s* där finns en röd text "hantera inlägg" Där klickar du å redigerar ditt inlägg. Öppna din bifogade fil… högerklicka i bilden sen kopierar du. Gå sedan in i ditt inlägg igen där du vill lägga till din bild.. … högerklicka .. klistra in. (Du ser i ditt inlägg om bilden kommer med för den visar sig direkt.) Sen skickar du iväg inlägg som vanligt. Jag e dålig på att förklara.. men hoppas det funkar?
Annars om man har något från nätet (förutsatt att dom inte är kopieringskyddade) som man vill lägga in är det bara att högerklicka…kopiera… högerklicka klistar in. Utan att bifoga fil.
*ler*
# precis så gör jag!

En annan grej man kan göra är att lägga in sina bilderna.. i sitt fotoalbum på sin sida å högerklick kopier ..sen klistra in direkt i inlägget så slipper man det där med "hantera inlägg".. om man nu e osäker. (Ibland har det hänt för mig att det inte går att hantera inlägg
) En variant bara.. som sagt…det finns lite olika sätt. *ler* Alla sätt är bra.. utom dom dåliga… heter de ju! 
Tack snälla Playja för fin information
Ska göra ett försök!!

HUr går det nera? Får du ordning på bilderna? =)

Nja då..ska försöka så småningom…

Skam den som ger sig! 
Absolut!! Tids nog så..
Tack Nera för frågan!
DET ville jag med veta, för jag har inte klarat det innan nämligen!
Tack,tack…
Med Stjärnljus // Shintaida
Varsegod du shintaida
Tur att det finns kunnit folk härinne som kan hjälpa till 
Ja, jag har också fått lära mig detta på ett annat ifocus vid ett annat tilfälle, men jag hittade det inte, så därför frågade jag ..Men NU har jag klarat av det!! YES:::Skam den som ger sig 
Jag har inte provat än! Har inget nytt att komma med…*suck*
Om jag sätter in en bild på mig själv så vågar ni inte träffa jultomten sen…
Inte skrämmas, har mamma sagt…inge kul får man ha *fniss*
Med JulStjärneljus // Shintaida

puttar upp denna tråd till Gahella med lite info om att lägga in bild direkt i inlägg. Sen har jag för mig att -pson- hade en tråd med bilder på hur man gör men den hittar jag inte. 
Hoppas det kan vara till någon hjälp! 
ja det hade hon… den var jätte bra.
Bra Playja!!