Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikett: sajten
Läst 1062 ggr
Gahella
0

Kärlek och Respekt

Jag har varit inne på sidosajter och kollat lite. Jag tycker vi ska sträcka på oss ,för vi bemöter varandra med så mycket kärlek och respekt. För på vissa sajter är det inte detsamma, som ni kanske själva har upptäckt. Tycker den här sidan visar många" Uppstigna Änglar".

Vad tycker ni ?

pson
0

För mig är det självklart att man respekterar varandra, visar ödmjukhet och välvilja, även om åsikterna skiljs åt ibland. Jag är väldigt tacksam och glad att du Gahella, upplever sajten så som du beskriver.

Du är ju en del av det här också!   =)

Solar
0

Jag kommer kun her på denne sida - så

men den er fin denne her - goda mennesker her -

ängler och stjernefolk -

kram

Solar

Gahella
0

Ja, för mig är det också självklart. Det finns så många stridisar här och där, och att få komma in hit känns som en oas.

Många kramar till er…

Playja
0

Jag håller fullständigt med å förstår vad du menar..

Jag har själv tänkt mycket just i dina banor. 

En del sajter e så negativ energi i att jag orkar inte vara inne på dem. Även då jag inte är den flitigaste skribenten å ska i ärlighetens namn erkänna att jag ibland inte riktigt hänger med i vissa trådar å fattar noll ..*s* men jag gillar verkligen Uj å tonen här inne. Sen lär man sig väl alltid något på vägen.

Detta har helt klart blivit min favo sajt! 

*kram till alla* 

Gahella
0

Som nu t.ex vilket gensvar, hinner knappt vända mig om så står nästa på tur med sina underbara ord och smiley`s. Jag blir alldeles varm och rördSkrattandeGråterGladGenerad

pson
0

Jag, som värd, är såklart jätteglad för varje medlem som kommer tillbaka och spenderar tiden här, skrivandes eller inte.

Kyss

Gahella
0

Ja, jag tror värden/ värdarna kan styra upp det mycket. Men ser att värdar gör jättemycket för att hålla det seriöst, men det fungerar inte alltid. Jag tror att håller vi energin " hög " här, drar vi till oss de ljusa energier vi vill skapa här.

Solar
0

#6 + 7

helt enig med jer -

Image Hosted by ImageShack.us

BranDuir
0

Tar hatten av för sajtvärdarna!….så 6,7,8,…håller med…*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

pson
0

Jag tackar så mycket för alla fina ord!  Tack! Glad

KalleN
0

jag blir så himmla glad då jag läser detta *ser glad ut*

det är hel spejsigt här *ler glatt*

Denna kommentar har tagits bort.
Gahella
0

Gomorron mina nyfunna vännerGlad

Jag älskar livgivande diskussioner. Det är lätt att annars snurra runt i sina egna "kretsar ". Och jag har en stor kunskapslängtan. Så när ni kommer med info från alla de hörn. får jag svar på många av mina frågor som ger mig de bitar jag behöver, för att förstå bättre nästa steg i allas vår utveckling. Tack för att ni ger av er tid och ert engagemang ,så frikostigt till oss alla här.SkrattandeKyss

nera
0

Instämmer till " kören" här jag med, och tack för visa kloka ord pson. Visst allt har sin tid, och man skall inte ta in något för fort. man måste ju hinna med att smälta in allt också -  allt eftersom man får in nytt i skallen..he-he.. Men visst håller jag med om vad Gahella säger här, att UJ har blivit en " oas" att hämta kraft ur…Så även för mig Glad

Kram på er alla igen från mig med. Ni är ena riktiga inspiratörer allihopa av er. GladFlört

# 12 Visst håller jag med om att du bidrar med det " svåra" ( blink-blink Flört ) Men det är ju en mening med det också.  Skrattande  Du får väl vara våran " lärare " i det fallet. Eller hur? Tids nog så ska du se att även vi förstår vad du menar. Jag tycker redan att jag är på god väg att förstå Glad Och det är ju redan mycket som jag redan har upplevt och förstår  själv som du skrivit om, bara det att jag blir förvillad ( och fixerad, ) av alla ord och termer som beskrivs, så däri ligger min " läxa" har jag märkt, att lära mig nya ord och dess betydelse/ innebörd . För när jag väl kommit på vad vissa ord betyder, så upptäcker jag att jag har ju redan förstått det du skriver om jag säger så..Hoppas du fattar mutt surr här…Annars får du fråga…Kram Skrattande

[Mariann]
0

#14        plecis!!Skrattande

Denna kommentar har tagits bort.