Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etiketthumor
Läst 733 ggr
pson
0

Yoda dance!

Playja
0

*asg* Den va bra!       Jag bara älskar Yoda!…. så nu blev man sittandes på "tuben"…igen…. å kolla vidare på andra Yoda "tubisar"   Flört

nera
0

Skrattande

Gahella
0

Ha ha va han kan. Det är märkligt med Yoda för det känns som han finns. En natt för några år sedan drömde jag att vi satt och pratade han och jag. Hur upplever ni det ?

pson
0

Ja, hur kan man inte tycka om Yoda? Hahaha…  Han är Visdomen själv… 

Yoda för mig är en förkroppsligad Urvisdom och kraft…   Om du har haft samtal med honom Gahella, så är det bara att gratulera! Bättre lärare kan vara svårt att få…  =)

Gahella
0

Ja eller hur -pson-,Glad han är ju både ,SÅ gullig och klok.

[Mariann]
0

han e jätte gullig ser ut som vår katt o allas katter tänker jag när man trycker ner öronen lite lätt åt vart håll….

pson
0

#6 Hahaha…  han har också en viss likhet med Gremlins…  Kommer  ni ihåg dem med stora ögon och som inte tålde vatten, solljus och mat efter midnatt eller vad det var…

nera
0

# 7 Ja Gremlins kommer man ju ihåg. Skrattande De var ju så söta när de var torra, men jisses om det kom vatten på dem..HUA!! Förvånad

Playja
0

Ja visst kommer man ihåg Gremlisarna. *ler* Fy vad jag hade velat haft en sådan.. *s*

Har faktiskt inte tänkt på likheten  innan.. men jag måste hålla med.. visst finns den!Glad

nera
0

Yoda dansen var ju helskön Flört