Vibrationshöjningsdröm
Vet ni vad jag just kom att tänka på!?
Jag drömde i natt att jag fick lära mig en metod att höja mina vibrationer, så att det lyste om mig!
Jag kommer inte ihåg mer än det, och jag kommer inte ihåg hur jag skulle göra, men det var en dröm där jag fick ett "verktyg" utlärt…

jag er sikker på at du nok ska få känne det verktyg nå tiden er til det -
vi vet jo heller inte på hva plan det verktyg virker - så
kram
Solar

Jag tror jag har kännt av min vibration ibland, har inte lyckats att bli lysande, men jag kunde höja den genom att bara koncentrera mig på kroppen och duplisera kännslan av vibrationen för att öka. Lite svårt å beskriva men det kändes skönt och som jag flöt runt i mig själv… :/
Jag har också lekt lite med chi energi, genom att kupa händerna mot varandra som jag höll i en boll. Efter ett tag så för jag händerna ifrån varandra och sen tillbaka och då känner jag som ett tryck mellan händerna, som två magneter som stöter bort varandra. På nått underligt vis så kan jag få energi att strömma genom händerna och sammlas mellan dem och bli starkare, känner samma vibration i händer då som med hela kroppen. Detsamma händer på vissa chakrapunkter på kroppen när jag koncentrerar mig på dem. Det enda som jag kan relatera kännslan till är som om man skulle hålla två magneter som stöter bort varandra och snurrar.
Om du kommer på hur man blir och lysa så får du dela med dig av det! :D
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Det med chi energi mellan händerna har jag också varit med om. Det är en häftig känsla!! Vi hade en gästföreläsare som skulle hålla i några chi gong lektioner.
De flesta stod bara och antingen flaxa med händerna och sa klagande : jaaaag käääneeer ingeeentiiiing…..hahah….eller så stod de och lekte Jedi och kastade " energibollar" på varandra… haha…. jag kände det däremot, för jag koncentrerade mig på "the force" 
Jag ska absolut dela med mig om jag en dag lyckas lysa!