Kattdrömmar
Jag har den senaste månaden haft 3 kattdrömmar. Den första så räddade jag två vuxna katter och två kattungar som kommit in i en vattentrumma under vägen. Den ena katten visade sin tacksamhet genom att pussa mig på kinden. :) Sen drömde jag om ett barn som hade kattögon och kunde vidga pupillerna från ovaler till cirklar igen. Och den sista drömmen så hade jag telepatiska samtal med en vit katt i mitt föräldra hem. Har aldrig drömt så mycket om katter tidigare, och helt plötsligt den senaste månaden så börjar jag drömma om dom. Har någon nån teori om detta? Katterna kommer väl också från Sirius tror jag?
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

efter en snabb undersökning om kattfolket, hittade jag det här på Paranormal.se
Kattfolket: tillhör de utomjordingar som inte följde det universiella rådets föreskrifter (de kosmiskt ansvariga)och ställde till med problem, bland annat genom att uföra ingrepp på människor. Kattfolket fick landningsförbud på Jorden ca 1994-95.
Vad var det för samtal du hade med den vita katten? Kommer du ihåg det?

Måste hänga på här!
Jag har många gånger drömt om att jag är en katt! Speciellt ofta gjorde jag detta när jag var gravid. Någon som har en förklaring?

Här kan ni läsa mer: http://nibiruancouncil.com/html/felines.html

Kommer inte ihåg konversationen med katten tyvär. Skitbra sida -pson-, men hittade inget om katterna. :)

Men lejon är ju kattdjur… tänkte jag… =)

kanske du har värt en kat på en anan planet 

ja litt skoj -
Katte lärer jo mennesket at bruke det 3. øga och at telepatere så kanske det har nogot med det at gøra ??
kram
Solar

Jag hade faktiskt (tror jag) en telepatisk konversation med en katt en gång. Hela samtalet var så passande på nått sätt och kändes så äkta, men det kan lika gärna vart min fantasi. Satt hos en kompis på hans veranda och såg en katt på granntomten, katten satt och tittade bort från mig men när jag iaktagit han en stund och skickade en hälsningstanke till han så vända han sig mot mig och kollade mig rakt i ögonen. Kändes som han hälsade tillbaka och fick frågan vad det var jag gjorde, satt ju men en cigg i handen så jag vart lite generad, viste inte vad jag skulle säga (tänka). Sen så drog han upp ena bakbenet och började slicka sig i skrevet och jag vart generad igen, så slutade han med det. :D Efter en stund började en moped väsnas på en annan granntomt och vi båda tyckte att det lät förfärligt.
Samtalet var lite mer komplext än vad jag skrivit, men kommer inte ihåg allt, bara att det var så lustigt och passande allting som hände.
Katter för mig bl.a handlar om både andliga och feminina energier.
Du sa att du släppt ut dem från en vattentunna,(instängda känslor?). För mig handlar det om att du släppt fram dessa båda energier i dig själv. Kan något av det stämma?

#8 Vattentrumma, ett rör som går under marken en bit vid diken. Dom flöt med vattnet i diket och fastnade i röret, så jag drog ut dom med en pinne med en krok. Det kanske stämmer det du säger, jag har försökt leta fram mina chakra punkter, jag känner av den i magen, hjärtat och 3e ögat, men kan inte känna av hals, kron och rootchakrat riktigt.
Jag kan ha drömt om dom när jag kände av 3e ögat en natt när jag gick och lade mig, brukar inte kunna somna inom en timme så jag ligger rätt länge och funderar eller mediterar, låg och fokuserade på andningen genom näsan och på nästippen när jag kände som ett sug eller en boll av energi mellan ögonen. Har för mig att det var en natt nära eller samma natt som jag drömde det. Så det kan mycket väl vara som ni säger Gahella och Solar! Intressant :)