Enkät
Jag hade blivit glad om ni vill ta någon minut och svara på följande:
- En bra sajt är:
- En bra Sajtvärd är:
- En bra Medarbetare är:
- En bra artikel är:
- En bra tråd är:
- Egna kommentarer:
Tack så mycket!
// sajtvärden ;)

Inget tar en minut för mig att skriva *s* e dyslektiker! 
1. En bra sajt för mig … tycker jag Uj är ett bra exempel på där ämnen finns i olika inriktningar å intressen samt lite "spretig" med roliga quiz.. "tubisar" och lite lättsamt roliga trådar oxå.(om du fattar hur jag menar?)
2. Sajtvärd e nog lite svårare att svara på för det tycker jag är ganska individuellt. Med risk för att låta "smörig" *s* så gillar jag din stil -pson-
3.Bra Medarbetare tycker jag ska vara just Medarbetare.. en hjälp att driva sjaten. Här "smörar" jag vidare ;0) Tycker Uj har väldigt eminenta sådana som lägger ned massa jobb och tid på artiklar samt håller sajten igång.
Nu orkar jag inte "smöra" mer *s* å jag förstår du försöker samanställa om du kan förbättra/ändra på något på Uj med din enkät.
Det enda jag har å "gnälla" över är att ibland tycker jag artiklarna kan vara väldigt långa (i a f för mig) att läsa.. då ger jag upp.. å jag orkar inte läsa hela!
Sorry!
Hoppas mitt svar räcker!? 

Tack Playja för din feedback! =)
Jag håller med om att artiklarna ibland blir tapetlängder. Ska försöka tänka på det, och kanske dela upp det i fler delar istället! 

Att dela upp långa artiklar.. det tror jag blir väldans bra! 
Äntligen är mitt internet Ok igen..puh… ett elände när det krånglar. Man blir lite " frustrerad". Men nu är jag tillbax 
Mina svar blir: En bra Sajtvärd är som DIG pson ( säger som Playja här, att nu smörar jag med
Men jag har tyvärr inte så bra erfarenhet av i det fallet..) Och denna sajt är alldles utmärkt. man skall kunna diskutera det mesta om mångt och mycket, i en hygglig diskusion utan att bli osams.
Förutom att jag är Medarbetare själv för tillfället, så kan jag bara säga positivt om mina andra Medarbetare. Är bra med variationer, att inte alla tycker lika
Det håller igång diskusionerna.
En bra artikel är inte alltför lång och utdragen, tycker jag med. Det kan bli lite väl långt ibland när man har mycket att framföra . ( Inkluderad min egen artikel som blev lite lång..men jag ska tänka på det själv hädanefter. ) Bra trådar är ju de som skapar diskusion, så att alla kan komma med sina åsikter och funderingar.