Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettupplevelser
Läst 1193 ggr
pson
0

Har du hemlängtan?

Sajtens slogan är som bekant " Har du hemlängtan? - Utomjordiskt ifokus"

Jag känner själv jag har "hemlängtan" ibland, och kan sätta mig in i hur det kan vara för de som är adopterade. De har sin familj, de är älskade, men det är ändå något som är helt 100% .

Förstår ni hur jag menar?

Solar
0

jo jo jag forstår -

[Mariann]
0

Jag förstår också hur du menar. Glad

Farwuq
0

Jupp.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Lionadh
0

Jag förstår också hur du menar. Skrattande Det var en stor lättnad för mig när jag träffade andra som kände så också. Det fick pusselbitarna att falla på plats liksom.

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

nera
0

Instämmer hel! Skrattande

satori
0

Har alltid haft hemlängtan! Älskar mina föräldrar över allt annat men har ändå alltid haft känslan av att de inte är mina "riktiga" föräldrar, bara några som hjälpt mig stiga ner till jordelivet.

Hade väldigt nära kontakt med min far innan han dog och alltid känt mer samhörighet med honom än med min mor och några dar innan han dog berättade jag att jag ofta ända sedan jag varit liten och speciellt när jag varit ledsen eller känt mig ensam har tittat upp över natthimlen på stjärnorna och haft den där jättestarka känslan av att jag längtar hem. Han sa då att jag inte var ensam om det, så hade han också alltid känt det. Tänkte (tyvärr) aldrig på det när han levde, men det visade sig att min far satt på rena rama guldgruvan för mig. Han hade en uppsjö med intressanta böcker och videofilmer om universum, UFOn och sånt som jag tagit över och läser nu med spänning.

Ayena_old
0

Oja, visst har jag haft hemlängtan, speciellt de senaste 10-15 åren.

pson
0

#6 Jag har det på samma sätt. Jag och pappa har ett närmare band, än vad jag har med mamma. Vad intressant och spännande att få ta del av allt han har samlat på sig under åren!

satori
0

Ja verkligen! Jag har även en liten metallaktig klump från yttre rymden som han hittade i potatislandet när jag var liten. Både han och jag har kollat upp om den innehöll strålning och det gjorde den ej.

Gahella
0

Både ja och nej. Det var värre förr. Ibland satt jag bara och grät efter min riktiga familj och mitt riktiga hem.

Men nu tycker jag att jag känner deras närvaro så starkt, och upplever att vi lever i en sådan spännande brytningstid.

Har hört från någonstans att denna tids människor är speciell utvalda pga av det. För inte nog med att vi skulle inom oss själva frigöra oss från miljoner års av smärta som finns inom oss, här från jorden. Vi skulle också bearbeta svåra minnen från tider på andra planeter. Och att från fysisk kropp transformera den vidare till ljuskropp, och det under en så kort tid som det faktiskt handlar om.

Så alla vi ska verkligen sträcka på oss, för de var många som ville ha jobbet, men Vi är var de som var de mest lämpade för dessa prövningar !!