Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettupplevelser
Läst 2287 ggr
Ayena_old
0

Ashtar och Sananda

Jag vill berätta om några möten med en man, som skedde under våren förra året. Denne man fick jag kontakt med på ett andligt forum som nu inte längre finns. Omedelbart då jag blev medlem där blev jag kontaktad av denne man där han presenterade sig och dem han kanaliserade, Ashtar, Sananda och Peter, en man som bl a varit en av Jesu lärjungar.

Det blev en sammankomst i Helsingborg en solig lördag i slutet av April månad, då vi var några från detta andliga forum. För mig var det första gången, men en del av personerna hade deltagit i några andra träffar. Det var alltid denne man som anordnade och höll i träffarna.

Träffen i Helsingborg var mycket inspirerande och givande. Vi blev där inbjudna till mannen lördagen därpå, där han skulle hålla ett informationsmöte samtidigt som han bjöd på middag. Vi var tre personer som bestämde att gå på detta möte. Själv var jag mycket nyfiken på mötet som sådant och dessutom hade jag inget annat inbokat.

På detta möte var vi sammanlagt sju personer inkl mannen. Efter maten så började mannen att Kanalisera dels Ashtar, dels Sananda och dels Peter. Var och en av oss fick en liten "pratstund" med alla tre. Det var ingen som helst tvekan om att kanaliseringen var äkta! Absolut inte! Detta var mycket givande för oss alla.

Det informerades också att

- Jorden ny var integrerad av både kvinnlig och manlig energi. Detta för att man inte längre skulle kriga för att erövra land (man erövrar kvinna) och på detta sätt skulle krig upphöra.

-Jesus skulle inte komma tillbaka som person utan istället arbeta på ett annat större plan för människorna.

- Ashtar övervakar oss men kommer inte att göra någon slags "invasion" utan allt arbete sker från rymden, inte från Jorden.

I slutet på mötet fick vi alla mottaga Kristusenergin och fick uppleva den åttonde medvetandenivån. Detta var det mest storslagna jag varit med om, trots att min kropp hade vissa svårigheter. Jag fick lite skakningar och så fick även killen som satt bredvid mig.

Det som nu var "smolk i glädjebägaren" var att vi blev informerade att vi hade blivit utvalda att sprida information vidare och att vi skulle regelbundet kontakta mannen för att få mer information. Dessa kontakter skulle ske per telefon och kosta 150 kronor per samtal!

Det var då som någonting negativt spred sig i rummet! Jag upplevde det väldigt jobbigt och jag kände att de andra upplevde likadant. Skulle vi betala pengar för att få mer information när detta skulle ske i det godas och mänsklighetens tjänst??????

Det jag vill ta upp i denna tråd är hur en människa som denne man först och främst tänker på pengar när han har fått en sådan otrolig gåva! - Vad är era tankar om detta???

Ayena

Lionadh
0

Det liknar som att lägga en hållhake på er. Först få er intresserade och sen be om pengar.

Inte seriöst i mina ögon. Inte alls.

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

pson
0

Jag känner till denna mannen, sedan han har varit inne på ett annat forum jag varit medlem, och min känsla runt honom och det han skrev var inte heller särskilt förtroendeingivande.

Det är märkligt att han fortsätter upprätta nya forum, och så fort han möter motstånd, så packar han ner sina saker och drar vidare. Jag tror jag har sett tre olika forum, som han står bakom, som idag inte finns längre.

Och nu har jag ju inte varit med under själva kanaliseringen, men om jag ska vara riktigt krass, så går all den infon han gav att samla på sig på internet från olika källor, och han har kanske gjort det till "sitt eget"?

Och jag har sällan varit med om att en man skulle vara kanal för tre så stora "identiteter". Det gör det hela mindre trovärdigt i mina öron. Att Kanalisera Sananda är en enormt stor sak, bara det!! Och att göra det så på beställning….  Jag är skeptisk.

Jag har inte mycket positivt att säga om den här mannen.

Ayena_old
0

Visst är det hela otroligt, att han kanaliserar tre så stora identiterer! Men samtidigt så är han ett medium, det går nu inte att förneka!  Denna Kristusenergi vi fick var ju inget påhittat, det upplevde vi verkligen!

Jag ska också berätta att jag aldrig sett en sådan klar och stor aura som kring honom!

Det går inte ihop!

pson
0

Nej, det är svårt att avgöra när man inte själva varit med och upplevt det. Jag skulle gärna vilja ha ett svar från dessa "identiteter" varför de valt honom som kanal, eftersom han har ett beteende som inte inger trygghet. Vad har "De" att vinna på det?

Ayena_old
0

Precis! Visst är det märkligt!

Jag får inte det hela att gå ihop!

pson
0

Jag tror det ger sig, och allt har en mening. Kanske var ni där, för att sprida detta budskapet vidare? Kanske använder de honom som en omvänd budbringare?  Förstår du hur jag tänker? Omvänd psykologi…  Hehe..

[Mariann]
0

jag återkomer ofta till dessa artiklar som jag översätter (ursäkta) och här skulle jag vilja rekommendera artikeln kommunikation med de inre ljusvärldarna och hur man ev kan lära sig skilja på vad är var och vad kommer det ifrån…

Solar
0

Ja jag känner oxå denne man - hmmm

äkte (real) Christ energy koster ingenting och den er der kun rigtigt adgang til når man er oselvisk (ca. 3 invielse) - altså nå ens ego er liten eller helt väck -

så med det parameter kan alla vist räkne ut hvad som er uppe och nere i den historie -

jag tror der nogon drille-ander som körer med ham - dom drille-ander har sikkert en kul tid med det -

ja mennesket skal jo läre at skilja - och det her er ett sätt at gøra det på ved at blive presenteret for en person som er beskrevet i emnet längere uppe -

kram

Solar

[Mariann]
0

Exactly!

Ayena_old
0

#6 och #8

Kan det verkligen vara så? Oj oj oj!

Man ska ju alltid lita på de tre första sekunderna när man träffar en person, att detta första intryck är det rätta. Sen börjar man att bilda sig egna uppfattningar pga fördomar m m. Mitt första intryck när jag mötte honom var inte positivt.

Men hur kunde jag se en stark aura kring honom?

#7 Finns denna artikel här på sajten?

pson
0

#10 Jag har puttat fram artiklen  =)

Ayena_old
0

Tack - ska genast in och läsa!

Ayena_old
0

Mycket intressant artikel! Jag har sparat ner den och ska läsa igenom några gånger till. Detta är mycket viktigt!

[Mariann]
0

man hittar mkt "matnyttigt" i fliken artiklar och välj sedan ESOTERISKT… där finns massor Cool

Ayena_old
0

Ja, nu ska jag verkligen in och läsa! Jag har så många frågor som vill ha svar! Tusen tack!

[Mariann]
0

varsågod… hoppas de ger nått och uppstår frågetecken så ska jag försöka så gott jag kan å räta ut dom för dig…