OT: Måste få dela med mig...
I går när dottern (16 år) kom hem från skolan, hade hon en bukett tulpaner med till mig. Hon tackade för att jag finns och alltid stöttar henne. Hon sa att hon aldrig hade klarat av å byta skola i nian förra året om jag inte hade stöttat henne. Hon bytte till montessoriskola 6 mil bort! Två veckor in i nian. Hon själv ställer sig upp i klassen och säger att hon slutar skolan och ber de ta hand om kompisen hon lämnar ensam kvar, och går ut. Vem hade gjort detta själv? Alla hade nog överlåtit åt läraren att berätta om att hon slutat, men inte min modiga dotter. Jag hade själv i den åldern aldrig vågat gör vad hon gjorde!
Jag är en stolt mor jag minsann!
Hur många tonårsdöttrar ger sin mor en blomma? De är nog lätträknade….
Mina älskade barn… puss på er!
ut i cyberspace till min ungar…

Åh vad roligt! Grattis till tulpanerna och till att ha en klok och mogen dotter.
Kram Maud
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Det låter som om du har en klok och modig dotter, Mariann! Klart du ska vara stolt!! =)

Bra dotter du har Solis -
jajamensan… hon e underbar!
lik mig 

(skojar)

Ja, ge henne en stor kram, för både modet och omtanken hon visade
!

Nämen, jag fick också tulpaner av min dotter igår (13 år). Röda vackra. Hon ringde från mobilen innan hon kom hem och sa att hon hade en present till mig:) Hon ville också säga att hon är glad att jag finns för henne och stöttar. Är dom inte helt underbara, vilken positiv energi man får!
Vilken modig dotter du har :)
#7 Åååå vad gott å höra att det finns fler ungar som är så goa… det inger stort hopp för världen! 
# 7 o 8 Härligt att höra
Sånt värmer