Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettutanför-ämnet
Läst 726 ggr
Solar
0

Kong Vinter

pson
0

Vi fick ju vår första snö här idag, så nu är det vinter på riktigt !

Solar
0

Så må vi varme os………………………….

nera
0

Härope i mellansverige har vi haft snö i en vecka nu, fast julen var tyvärr grön. Grattis till att snön äntligen hittat ner till era trakter också Skrattande

Faith
0

Nu har den första snön kommit här i Västra Götaland, jag ser hur plogbilarna kör för fullt här.  Och barnen med sina föräldrar bygger snögubbar, eller rättare sagt, föräldrarna bygger och barnen står bredvid och tittar på..Fundersam. Jaja dom är väl chockade kanske, att få se snö..Förvånad Skrattande

Faith
0

P.S Fina bilder förresten :)

nera
0

# 4 Grattis till snön hos er också Skrattande

Ja det var fina bilder säger jag med…KyssFlört

Farwuq
0

Det kom 5 mm i går efter det underkylda regnet som slog ut el och fjärvärme. Lyckligtvis fungerer allt nu igen och snön ligger som blöt slask över allt.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

pson
0

Det fina vita täcke som föll igår…är puts väck nu!  =(

Ijin
0

Jevla blask regn… kan inte den globala uppvärmningen göra satt det inte blir minus eller snö ist?

Farwuq
0

Jag önskar mig 2-3 grader varmare, då slipper man halka runt och komma hem med stelfrusna fingrar.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Solar
0

Ja ja mera varme och mera sol - tak

vinter er for mig frost och snö - och det har vi jo inte mycket af mer - på de her breddegrader omkring København och Malmø 

den globale opvarmning - ja den er inde i bildet -

kram

Solar

nera
0

Undrar om snön är på väg bort här oppe också…har slagit om till noll-gradigt nu..Fundersam

pson
0

Det är så märkligt, för det var -5 igår och idag är det 5 grader. Det vänder så snabbt!

nera
0

Ja dessa väderomslag är jobbiga tycker jag. Särskilt när man känner av dem i kroppen.. Fundersam