Vi fick ju vår första snö här idag, så nu är det vinter på riktigt !

Så må vi varme os………………………….

Härope i mellansverige har vi haft snö i en vecka nu, fast julen var tyvärr grön. Grattis till att snön äntligen hittat ner till era trakter också 

Nu har den första snön kommit här i Västra Götaland, jag ser hur plogbilarna kör för fullt här. Och barnen med sina föräldrar bygger snögubbar, eller rättare sagt, föräldrarna bygger och barnen står bredvid och tittar på..
. Jaja dom är väl chockade kanske, att få se snö..

P.S Fina bilder förresten :)
# 4 Grattis till snön hos er också 
Ja det var fina bilder säger jag med…

Det kom 5 mm i går efter det underkylda regnet som slog ut el och fjärvärme. Lyckligtvis fungerer allt nu igen och snön ligger som blöt slask över allt.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Det fina vita täcke som föll igår…är puts väck nu! =(
Jevla blask regn… kan inte den globala uppvärmningen göra satt det inte blir minus eller snö ist?
Jag önskar mig 2-3 grader varmare, då slipper man halka runt och komma hem med stelfrusna fingrar.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Ja ja mera varme och mera sol - tak
vinter er for mig frost och snö - och det har vi jo inte mycket af mer - på de her breddegrader omkring København och Malmø
den globale opvarmning - ja den er inde i bildet -
kram
Solar
Undrar om snön är på väg bort här oppe också…har slagit om till noll-gradigt nu..

Det är så märkligt, för det var -5 igår och idag är det 5 grader. Det vänder så snabbt!
Ja dessa väderomslag är jobbiga tycker jag. Särskilt när man känner av dem i kroppen..