finns utomjordingar
- Redigerat 2021-04-17 17:16 av karl egon
Klart dom finns men jag går inte i fällan att skapa konto för att kunna se det här inte en chans för det är ju det ni vill ni som förespråkar den oseriösa biten av utomjordiskt liv.
jag har haft många konton här karl, semjal, kamjal . mm, och egon i podden är jag
Det har jag med 😂 gudars ska veta jag kanske är den som skulle komma in i Guiness 😂 nja men snudd på i alla fal men nu handlar det inte om det utan det handlar om desinformation om utomjordingarna dom lever inte som du tror dom gör det är gott folk och dom ska känna tillit till.
Det här är så fel Karl Egon, utomjordingar är vänlighet och fria dom är inte bunden till din teologi den är uppfunnen av dig själv men du vill få det till.Släpp loss dumheter.
nää jag lär av dom, och förmedlar, skriver i stort sett aldrig personliga åsikter
- Redigerat 2021-04-17 18:03 av karl egon
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
den vattenvarelsen jag talar om i podden
#0: Berätta mer. Varför lägger du in länken här?
varför? sajjten handlar väl om främande varelser
#7: Sajten är ett diskussionsforum. Poängen med att starta en ny diskussion här är att du vill diskutera någonting. Vill du inte det kan du starta en blogg.
ville bara berätta om de varelser, jag mött, enkelt att lägga in en färdig video,i stället för att upprepa med text, hur som helst har jag sett den igen. hon har bott på övervåningen i tre år till hösten, visade sej fysiskt en tiondelssekund som hon sa, med en mänsklig kropp. blond, hästsvans, rödvit tröja , och lång brun kjol