Nu måste jag berätta!!
I en annan tråd nämnde jag att jag fått reda på att jag står i kontakt med Arcturus. Jag googlade, och så fick jag fram det här:
ARCTURUS (Alpha Bootis). Among the very brightest of stars, shining with a soft orange light, Arcturus lights northern spring skies. It is one of three luminaries that partition the northern sky into very rough thirds, the others being summer's Vega and winter's Capella. Of the three, Arcturus, the Alpha star of the constellation Bootes, the Herdsman, is slightly the brighter, making it the brightest star of the northern hemisphere and the fourth brightest star of the entire sky, following only Sirius, Canopus, and Alpha Centauri.
Och det är just det här som jag reagerade på: shining with a soft orange light. För när jag var liten, så hade jag en favoritstjärna, som jag bruakde kalla "Marmeladstjärnan" eftersom den lös i orange!!
Ja, just nu känner jag mig lite så där….." ska jag tro på detta, eller är det bara en tillfällighet?"
Min kära syster M, om du läser detta… Kommer du ihåg Marmeladstjärnan!? Tada! 

Jag tror, att det här forumet, den inspirationen jag fick att starta det här, kan komma att bli en stor hjälp för mig själv också att få bitar på plats som jag länge gått och kännt mig lite osäker, och trevande i….

Oj vad man sögs in i den bilden!! Häftigt känsla…
underbar bild….
vad fattiga ord är ibland…

oj vilken underbar bild jag håller med man sögs liksom in den var så skön riktigt meitativ var den gissa vad jag har som bakrunds bild *ler*

visst är det underbart att få bekräftat det man får tillsig
grattis eller vad man nu ska säja linda grattis vad kul

#4 Jag har den också som bakgrundsbild nu! Den är fiiin… =)
Jag måste erkänna att jag har min lilla bild på solängeln o den e me häftig!!!! I synnnerhet så stor!

Dito! Jag känner en koppling till Andromeda, den har jag levt med länge…
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM