Är du ett Stjärnfrö?
The StarseedQuiz är ett frågeformulär på 100 frågor som hjälper dig identifiera hur väl förbered du är för Uppdraget. Ta inte detta på fullaste allvar, utan mer som en kul grej, precis som så mycket annat sådant här på internet.
Lycka till!
Ha, ha, jag fick 78 och så här stod det:
You will be, or have been, contacted ~ do not be afraid -- it was for a family reunion. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Jag gjorde den förlänge sedan, men jag kommer inte ihåg vilket resultat jag fick..jag ska göra om det…
Men du Inga-Lena…vilket bra resultat du fick!! Släktträff! 
79

94… men såå förvånad är jag nog inte… 
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

74 fick jag….tror det var någorlunda samma förra gången… Några av frågorna förstod jag inte, dock. Men det gör varken till eller från….jag är den jag är ändå…Stjärnfrö eller inte ;)

90

23 fick jag.
Oj… och hur mycket skulle man få då??? Jag hade 14.

#8 och 9
Intressant. När jag läste frågorna så tyckte jag att många av dem tog upp sådant som de allra flesta skulle kunna känna igen sig men era resultat visar ju då att det trots allt, inte skulle vara så enkelt.
var också några jag inte förstod ocrkade inte slå upp orden så jag lät det vara nej där…..
Hmmm, jag undrar jag om det kanske är så att jag har missat något väsentligt här i livet????
Eller så är jag bara en kall och hjärtelös människa 
Tja min engelskaförståelse är det inga som helst problem med, utan jag svarade helt enkelt ärligt och ur hjärtat. Och även maken talar engelska flytande så jag tror nog inte vi är några Stjärnfrön vi två.
Men vi är två stjärnor i alla fall! =)

Nej, det tror jag bestämt inte att du är, en kall och hjärtelös människa. Och du har heller inte missat något.
Det är kanske så att du har mer potential än du tror, som ligger och ruvar i dig, och att du bara plockar fram det du behöver för att klara dig där du är i livet nu ?

#12 och 13
Personligen tror inte jag att det är hela världen om man kan få svar som visar att man ev. skulle vara stjärnfödd. Till syvende och sist är det ändå vad man gör av det här livet som betyder något så var man har sina rötter har en underordnad betydelse …DESSUTOM…kan jag sannerligen inte se att det skulle vara något fel i att ha rötterna på Jorden, tvärtom. ;)

#13 två stjärnor…DET är ni verkligen ;)
#15 Man kan ha fötterna på jorden och huvudet bland molnen, kanske ?
Och ibland sväva på några rosa moln när man tappar fotfästet…
Alltså, jag fattar ju inte ens vad "stjärnfödd" betyder…
Jag tror i alla fall jag är född i detta Universum, i Vintergatan, på Tellus, i Sverige, i Upplands Väsby.
Alla är vi väl barn av kosmos, kantänka. =)
Håller med dig SharpMissy alla är vi stjärnmänniskor eftersom vi alla lever i universum…..
Rötterna till Jorden är SUPER viktiga!!!

Helt rätt.