Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettutanför-ämnet
Läst 669 ggr
KalleN
0

11:11 näää inte igen

detta är lite  för otroligt  dessa sifror kommer hela tiden 11:11 när  jag tittat på klockan , frågat efter tiden , eller  ja  lite över allt dyker de upp  och nu åxå  nu när jag klickade på länkar så finns ju det en sida om just detta 11::11  ska defenetivt in och läsa där

annars hela dagen har det varit  konstigt   222 ,111,ja jag fick komenterade inlägg 22:44:22  och när jag själv skulle skriva  en sak   så ja då var klockan 23;11  alltså 11 och 11  dessa dubbla siffrår  66   11, 22.33 ja 333 dycker upp åxå  och det är gjämna tal hela tiden , ja det är svårt att förklara men ja  det dyker upp tit som tätt

ja samma med fjädrar

men ja   jag vart så brydd bara att det finns en sida om just 11:11

så  tack så väldigt för länken

pson
0

Ja, det var ju helt otroligt KalleN!  Glad   Hoppas länken är till glädje!

KalleN
0

detta är inte sant när jag läser på sidan  så står det även om gatu lykter som släcks när man går för bi och tänds    så har det hänt 4 gånger  och jag har funderat varför  varje gång 

allt som står där   händer 

synd att det står på engelska …. men ja änglarna är med antar jag 

så jag är otroligt tack samm för att du skapat denna sida Linda  du är bäst  ,   känns lite  som bara för min skull för att jag ska få denna  aha upplevelse

ja jag är så exalterad jag kommer inte kunna sova  här ska läsas

tack tack tack man blir vägledd hela tiden

pson
0

Det är ett som är säkert…Man blir vägledd hela tiden…   och allt har en mening…  Glad