Fyra olika drömmar
År 2135
Vecka 9 år 2016 drömde jag att jag befann mig i hypnos men det var inte mitt förflutna eller mina tidigare liv som jag såg utan det var troligtvis min framtida jag som jag såg. Året var 2135 och personen som jag såg var född någon gång mellan 2095-2120 då personen såg ut att vara mellan 15 - 30 år och hade ett snarlik utseende som mig.
Luften var ren och troligtvis var det sommar då gräset och bladen i träden var gröna. Personen jag såg hade vita kläder på sig och stod bredvid ett röd fordon och i handen hade personen en mobil som personen surfade på. Alla personer var lyckliga i denna dröm.
G-kraften
Vecka 10 år 2016 satt jag vid datorn och min far befann sig på undervåningen men det var bara jag som drabbades av g-kraften. Helt plötsligt började allt snurra åt höger och g-kraften var så kraftig att jag var tvungen att hålla i mig. Det var enbart jag som drabbades av g-kraften min far drabbades inte av g-kraften.
**Gaia
**Den 5 februari år 2018 på morgonen hade jag en märklig dröm och det är inte första gången jag har drömt om andra planet men de är första gången jag har en namn på en annan planet.
Planeten jag drömde om hette Gaia (en planet lik jorden). Gaia hade en måne (lik jordens måne). Gaias invånare var kopior av invånarna på jorden.
I drömmen svävade Gaia förbi jorden men påverkade inte jorden eftersom Gaia befann sig i en annan verklighet alternativt en annan dimension.
I samma dröm stod jag o pratade med någon en kvinna. I drömmen pratade vi om en ufo-resenär. Antingen var denna ufo-resenär här som en fysisk person eller så hade denna ufo-resenär tagit över en människokropp som antagligen skulle ha dött.
Drömmen utspelade sig i en nära framtiden och det var inget negativt utan något positivt precis som något bra skulle inträffa på jorden.
**Lila eld / lila spiralgalax
**
I morse den 20 mars år 2018 drömde jag att jag stod vid fönstret i sovrummet på ovanvåningen hos min far.
I drömmen kollade jag till vänster mot Mynthusgatan i Skara och vid ett hus började det spraka i lila färger som en eld men ändå inte.
Efter en kort stunden övergick elden till en stavspiral lik vår galax Vintergatan men denna galax var i färgen lila.
Strax efter såg jag moln som svävade strax ovanför Mynthusgatan från vänster till höger. Molnen svävade ungefär 10 till 15 centimeter ovanför gatan.
Samtidigt som dessa moln svävade på gatan kom en vit häst och efter hästen kom andra djur springande från Mynthusgatan, in på grusgången från höger och förbi radhuset på Djurgårdsvägen där pappa har sin bostad.
Dessa djur betedde sig som de flydde från något men vad vet jag inte.
Hej KattenMjau, du drömmer mycket du, och avancerat måhända sanndrömmar. Det är en gåva att ha en god kontakt med sitt inre att uppleva budskap som kan förstås av vardagsmedvetandet. Drömmen kommunicerar symboliskt dvs ger bilder som måste tolkas av tänkandet och jag tolkar det i ljuset av de aktuella kanaliseringarna som man kan läsa och höra på webben. Där sägs det att vi får ta emot stora energivågor som påverkar oss totalt och möjliggör en uppstigningsprocess i vårat varande till att fungera med större psykiska förmågor utifrån hjärtats visdom men att vi har ett val att bejaka detta eller att vara kvar i ett traditionellt levnadssätt med konflikter och egoistiska strävanden. Du drömmer om framtiden, om en uppstigningskraft, en annan planet och en annan galax och många springande djur. Kanske det överensstämmer med som det sägs att många människor kommer att flyttas till en annan jordlik planet där de får fortsätta att leva 3 dimensionellt dvs traditionellt fokuserat på det kroppsliga, lönarbete och konkurrens arbete - hantverk och sensuella nöjen - eftersom de inte har förmågan att leva inkarnerade i sitt högre själv.
Jag hoppas att denna kommentar inte tar bort skönheten i ditt inlägg om dina drömmar. Fortsätt att drömma och få budskap från ditt högre själv. Där finns den levande sanningen.
#0 Suveräna drömmar.
I den sista drömmen med den lila spiralgalaxen, fick du någon uppfattning vilket årtal det var i drömmen?
Nej, Huygens men det var en nära framtid i alla fall.