Kontakt med utomjordingar
Jag har hört att vi människor ska bli förenade/kontaktas av utomjordingar 2027
inte allt för långt fram i tiden.
Vi får väl se
Någon annan som hört något om detta
Vart har du hört det?
Nej det har jag ej hört talas om.
Inte jag men det vore ju väldigt kul om det skedde, hoppas bara att hela mänskligheten på jorden då också är redo för detta.
Ska jag spekulera, kan det innebära att människan slutar kriga mot sig själva vilket inte är fel men risken finns att vapnen vänds mot det som för oss är okänt i detta fall en annan intelligent ras (utomjordingar, gillar inte det ordet riktigt).
Ronald Reagan sa i ett berömt tal i FN just detta att ett möte med utomjordingar var nog det enda som skulle kunna ena mänskligheten. Det är troligt att just detta faktiskt sker nu…och mänskligheten kommer samman i ljuset till en enhet, till en familj av mångfald egenskaper men ändå ett.
#4 *host*
Reagan sa att ett krig mot utomjordingar skulle ena mänskligheten, inte att ett möte skulle ena mänskligheten.
Lite mer ordagrannt sa Reagan, tänk så mycket enklare hans och Gorbatjovs jobb skulle bli om utomjordingar (riktiga eller påhittade) skulle hota jorden, tänk så mycket enklare det skulle bli för Illuminati att manipulera mänskligheten genom dom två ledarna.
Ni är så roliga. Åtminstone ni är de som kan gissa att människan har haft kontakt redan med UFO folket.
Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.
Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.
#6 Att de redan haft kontakt, att det redan finns utomjordingar bland oss är ingen nyhet lika lite som att det finns flera olika baser på jorden där människan sägs samarbeta med andra raser, i alla fall inte en nyhet för mig.
Men detta är något respektive regeringar/länder inte skulle erkänna för resten av befolkningen och det är just "resten av befolkningen" jag uppfattar syftas på i detta inlägg.
telepatiserar med obama, fick han att att komma av sej med orden "brainstorm" senare har jag fått både kerry och obama att reagera på ordet "extrateristal" det är lätt att plantera in ord och känslor hos dessa båda herrar. när det det är statsment av någon politiker i världen ser jag och minna vänner på andra sidan alltid på live-sändningarna, de kommenterar och jag förmedlar vidare genom tv- vågorna, därför är det så efektiv påverkan.
jag använder mina egna drömmar telepatiskt genom min telepatiska förmåga, och får exempelvis politeker att regera på mina drömmar i live-sändningar på tv och radio…………det är väldigt enkelt i alla fall för mej att förmedla vidare kommentarer från" andra sidan" telepatiskt genom elektråvågorna till berörda personer på exempelvis tv-sändningar
exempelvis min förra guid kamjal har jag bara sett i drömmar. men världen tror på henne . hon är från framtiden 50 000 år framåt, min nuvarande guid är en härlig pingla från 12 000 talet e.k.
tror nog att om någon annan person berättar sin dröm specifierat , och jag får sätta mig in i den, går det att förmedla den vidare ochså telepatiskt
Kajmal, du borde gå på dans i Folkets Hus och skaffa dig en pingla istället för att störa de som jobbar dygnet runt för andras högsta bästa…de har ju att sitta på kunskaperna från alla möten med utomjordingar - goda möten och fientliga? möten - och leda samhällets juridiska utveckling. Mörkrets aliens gör för sin egennytta men Ljusets stellarer går hand i hand med Skaparen av mänskligheten på Jorden.
det finns inga myndigheter som har kontakt med aliens!
förutom det jag förmedlar!
jag är väl insmält i den politiska världen sedan början av 70-talet
men nu börjar främmande kontakter aktiveras
det är många som har kontakt med utomjordingar, men tror mej fått bevis för mej själv, att jag ensam som har telepatisk kontakt med både aliens, och ledande politiker
Brezneivs arvtagare
Posted on juli 22, 2014
höll på med ryska politiker långt tidigare än amerikanska. när ett gäng ryssar stod på parad under brezneivs begravning, spekulerade världen över vilken som skulle ta över ledningen i ryssland, jag synade noga de höga politiker som stod uppradade på balkongen i kreml…..så såg jag han.kände direkt att han var ledaren, när jag konstaterade det, så slängde han en spottloska över balkongräcket………mycket riktigt, efter begravningen tog han över. kommer inte ihåg hans namn.
så höll jag på mycket med gorbatjof och reagan, sen blev det amerikaner tills nu, när jag arbetar med putin
#12 mitt första minne är från 60-talet när jag som liten grabb höll på med mind controll………..första politikern var tage erlander i mitten av 60-talet
Japp, har hört talas om det. Men vet inte när och var.
Det är mycket troligt att det kommer just omkring då. Fram till 2019 är vi upptagna med att göra ett arbete för vårt 4D uppstigande i vårt kollektiva tänkande. Sedan kommer tiden då vi återknyter kontakten med vår egen Himmelske Fader. Sedan efter den tiden av nyorientering och assimilerande av Den Nya Undervisningen eller Läran är vi mogna att möta verklighetens stellarskepp och de galaktiska raserna och alla teknogivande undervisande stödgrupper! Har vi inte tillräckligt med bevis för att tro på detta? Allting säger samma sak och handlar om denna Plan. Är vi med på detta Utomjordingar?
Med så mycket bevis och så lite folk vågar kräva sina politiker att underrätta folk om UFO folket, tror inte att skulle hända något speciell före 2050.
Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.
Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.
har frågat blenda . tjejen av nordic aliens om just detta, ska ni ta officiell kontakt, frågade jag? hon svarade "troligen aldrig " om 4 dimmensionen så har jag fått höra att om 200 år kommer den till jorden från andeväsen
Någon som hört något nytt på kontaktfronten?