Kornfältscirklar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ett gammalt kärt träto ämne har länge varit dessa cirklar i sädesfält. Men finns några tvivlare kvar efter Aftonbladets många artiklar och videos om oidentifierade stellarskepp i vår atmosfär? Jag tror inte det. Orsaken till dessa stora komplicerade över natten uppstående kornfältscirklar kan bara vara dessa konfirmerat existerande men kanske icke identifierade flygande stellarskepps objekt. Låt oss beundra några gjorda 2015 och fundera på vad de betyder…vad är det för kommunikations budskap i dessa? Hur ska vi bli klokare med dessa tecken?
Denna kan vara svårtolkad! Torde handla om vårt solsystem!
Många är med och höst diskuterar sommarens cirklar.
Många kornfältscirklar har en fascinerande skönhet..
Hur ska vi förstå dessa mysterier?
Det uppstår skolor av mänskliga teorier som börjar slåss och bråka med varandra om vem som är bäst och imponerar mer på andra typ. LOL
New Earth Sasha diskuterar kornfältscirklar med Patty med mera..
Intressant föreläsning om ämnet med många häpnadsväckande fakta.
#7 En hel timmes film…Kan du redogöra för några av de viktigaste punkterna?
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
He he jo en del videos är timslånga och man måste ha tålamod och en skoltränad uthållighet för att lyssna så länge. Det hjälper att föra anteckningar och skriva ner sina funderingar under tiden… Han i #7 går igenom olika skolor/teorier om hur olika forskare ser på fenomenet. Det är givande för en allomfattande förståelse av hur man kan diskutera runt detta.
Haha vilken härlig greyen med pipan 😸. Nej självklar så tror i alla fall jag att de är gjorda av antingen militär eller ufos eller en blandning av de båda. Frågan är väl mer varför de görs. Jag har facktiskt dragit en märklig slutsats angående deta. Det är inte nägra trevliga medelanden eller varningar från kära medbröder. Det är lite mer som hån och ibland tror jag att dom tänker att vi är korkade som tror på allt skit dom lämnar efter sig. De skratar nog åt oss. De första märkerna som gjordes tror jag inte ens var symboler utan märken efter deras ufos och vi såg det som tecken från åvan. Dom tyckte det var intressant och ville testa yterligare om vi skulle gå på en lite mer avanserad cirkel. Vi gick på allt och de tyckte det var kul. Men visst några av medelandena kan ju ha någon typ av betydelse. Men jag ser inget heligt i deta över huvud taget. Inga hjälpliga snälla som medelanden från åvan…
Att sätta likhetstecken mella snällhet och helighet är inte alltid fungerande men oftast. Det heliga har ju också varit väldigt strängt och tillrättavisande på många sätt men då tänker vi mer i religionens historia. Stellarer är av en mycket hög dimension och densitet ochbdet kallar vi heligt på jorden men deras snällhet ligger därför på ett så högt plan att vi inte kan relatera till det. Vi ser dem bara för vad de anser de behöver göra. Visst är vi primitiva i jämförelse. Visst tycker de säkert mycket om oss men de är ju så avancerade att de ser till vad vi kan bli och inte vad vi har varit. Det här med kornfältscirklar är nytt för oss i massmedia och vi har mycket att lära och mycket att tänka igenom. Därför måste vi prata om detta och jämföra våra uppfattningar. Vi gör fel och är löjliga men vi är människor och ständigt lärande genom våra aktiviteter.