UFO-flotta över Santiago
Några UFOn syntes över Santiago, Chile. Tyvärr är avståndet svårt att avgöra. Om det rör sej om drönare med lampor eller något annat som inte direkt är UFO, det är en bra fråga. En längre version här.
Är det UFOn i grupper om fyra, eller är det ett stort UFO med fyra lysande ytor i rad?
Här är en annan UFO-flotteiaktagelse den 15 december.
Chile har haft gott om UFOn i många år. Frågan är varför så lite verkar undersökas av radarstationer och mer teknisk personal?
Snyggt. Rena uppvisningen. 😎
Jo idag är det nog mycket som egentligen inte är ufo som flyger där ute också. Fast dom här "fyra lyktor" på rad är allt ufo tänker jag. Sen är det verkligen märkligt när vissa "lampor/ljusbollar" frigör sig från formationerna.
Detta har ju pågått så länge hemlighetsmakeriet… Bra med internet för att förmedla & upplysa om detta. Ja visst är det otroligt mycket aktivitet där…undrar varför? Kanske det undersöks, men vi får inget veta?
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ett klipp till har dykt upp från samma händelse…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En 3:e version…
Tydligen har iakttagare uteslutit civila drönare för ljusen rör sej för fort, ibland över 150 km/h. Och helikoptrar för ett väldigt oväsen, dessutom kan dom inte ändrar riktning så snabbt. Då åter står militära drönare eller UFOn.