UFO är ett.....
…..begrepp som i stort sett kan vara vad som helst. UFO betyder ju Unidentified Flying Object, Oindentifierat flygande föremål på svenska och det innebär att det är ett okänt objekt för den som bevittnar det, således behöver det inte betyda att det är utomjordiskt. Talar man om utomjordiskt, bör istället ordet skepp användas tycker jag.
Nåväl, nyss bevittnade jag en märklig sak. Det var något som jag först trodde var en stjärna, men plötsligt började denna att svänga fram och tillbaka i sidled, för att sedan övergå till att gå i cirklar. Efter ett tag slocknade den plötsligt, men kom tillbaka på 4-5 sekunder och upprepade samma sak igen, tills att den slocknade och försvann för gott. Jag har haft många såna här liknande observationer här på sista tiden. Jag räknar bort flygplan, satellit, meteor……men kan inte helt förklara fenomenet….därför väljer jag att kalla det för ett UFO, kort och gott!!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Ja, när man uteslutet det man vet inte kan uppföra sig på det sättet så finns det ju inte mycket kvar att gissa på!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
spännande gh 👍
nu börjar jag snart bli lite avis tror jag 🤦♂️
Jag säger så här; Jag såg ett okänt objekt, m.a.o ett UFO, men ni kan säkert räkna ut vad jag mest tror på😉
Värmland"
GH, vi kan nog räkna bort förvildad bålgeting med pannlampa iaf 🤦♂️
😃
Ja eller berusade eldflugor😃
Värmland"
😃
Jo men så här är det för oss som bor på landet utan störiga ljuslyktor och annat som ljusar upp himlen. Nu ser man mycket även i Göteborgsområdet som verkar ha ganska hög aktivitet av dessa Ufos. Det kanske vi ska tacka denna Ufogruppen för där runt Sävedalen. Vi har ju fått se en hel del klipp från dom.
Såg något från Partille i dagens Aftonbladet, ska hämta den länken…
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Ja, här är det så mycket mörkare än det var i Göteborg, så man ser bättre!🙂
Värmland"
Här är den…
http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/73422
Ska berätta att jag och en vän som skjutsade mig till bekanta hade sällskap utav ett Ufo för flera år sedan. Den flög vid sidan av oss och hade en storlek som en buss. Blinkade i rött, blått, gult. Den följde oss hela vägen fram strax ovan trädtopparna i 1 1/2 mil. Drog i väg med blixtens hastighet för att sedan vara tillbaka och sällskapa med oss.
När vi kom fram till adressen stannade den, lade sig lite högre upp och lös då med ett fast vitt sken. Just som en sådan ljusboll/bollar som vi såg varenda kväll under dessa åren. Denna vännen var ej skeptisk mer efter detta utan blev övertygad om att detta var skepp med besökare i.
Fast detta har jag väl berättat förut antar jag…
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Varför uppfattade du den som en stjärna? Om det var ett förföriskt stellarskepp på långt avstånd är det ju en stor prestation att bli sedd som en stjärna…en rörlig stjärna …som kan röra sig i cirklar och slockna emellanåt. Var det en symbol, ett tecken? Om den befann sig utanför vårt luftrum kan man ju inte heller säga att den flög…där rör man sig i kylig tomhet…som en dansande stjärna…jösses!