Meteorer
Är det nån ny meteorskur som passerar nu? Igår kväll när jag satt på balkongen och rökte, så såg jag 4 st "stjärnfall" på 5 minuter🙂
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Inte en aning faktiskt.
🤔
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Skadade
Äsch de har lagt in en gammal video för 2 veckor sedan
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Tror faktiskt det är Commander Ashtar som roar sig med att slänga småsten ner i atmosfären…du vet hur blonda är…😉
Skadade??🤔😃
Värmland"
Det såg jag med i måndags kväll. 3 stjärnfall på några få minuter. Jag googlade snabbt men fann inget. Däremot 2013 var det i vecka 37 Perseidernas årliga ljusshow. Men den har ju redan varit…
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Den ville inte fastna
Marr - kan det möjligen vara kvarvarande meteorer efter Perseiderna?🤔
Aha…Cristine….inte för att jag blev så mycket klokare, men………😃
Värmland"

Kanske ufos som har bråttom! Jag såg ett par i går kväll också!
Ja, vem vet?🙂
Eftersom dessa meteorskurar är som en svans efter en meteor (vad jag vet) så tycker jag att det är lite märkligt att dom går i olika riktningar.
Värmland"
Det är lätt att förstå meteorer som det värsta som skulle kunna hända vår jord. Att vi kolliderar med en stor stenbumling på femhundra meter skulle vara förödande katastrofalt…. Men det finns faktiskt det som är ännu värre! Det finns i detta universa krafter som är så gigantiska att vi inte kan ta in det och inte tro att de skulle kunna ha med oss att göra. Men faktiskt så är det just därför vi får hjälp! Därför är Stellarerna här för att skydda oss. För i detta galactic Alignement råkar vi ibland in i energiströmmar från galaxens centrum som är så kraftiga att de måste jämföras med 200 miljoner kärnkraftverk! Dessa energier dämpas av Stellarerna att Vår Jord kan hantera dem och de är en stor förklaring till varför väderleken förändras, dvs det blir varmare och polarisarna smälter. Våra energinivåer ligger över normal 5 densitet och transformationen underlättas. Vi existerar i en Kärlek som när vi vaknar upp vi behöver tacka för.
visst är det detta du menar Hukanson
Ser ni sidan på Svenska?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mycket spanska är det Cristine.. Det är en gigantisk superwave från Pleroma, känd från Gnostikernas diskussioner. Maxas den 28 september. Video. https://vimeo.com/134736889 Detta är alltså ett naturvetenskapligt fenomen. Vetenskapsmän mäter upp extremt höga mätnivåer av inkommande strålning på vissa frekvenser. Vad ljusarbetarna gör är att söka förstå hur detta inverkar och påverkar människans själsandepsykologi i den process som ju måste sägas vara resultatet av en långvarig energitillförsel utöver det vanliga..
Jag såg ett par "stjärnfall" igår kväll också och även ett mysko föremål som kunde ha varit ett UFO🙂
Värmland"