Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etiketterufostjärnskepp
Läst 2869 ggr
Marr
0

Nya Ufoklipp

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ett ganska nytt klipp från i år som jag tycker är intressant. Bra filmat denna gång tycker jag.

https://www.youtube.com/watch?v=1IZDOqwdW2A

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Kritan]
0

UFO-ballonger (ett slags varmluftsballonger)

Cristine
3

Man blir alldeles stum när man ser vad människan åstadkommer…😮

Varmluftsballonger som delar på sig, byter form och blinkar, flyger om flygplan, flyger i formationer.  Biltillverkare och SJ borde få ta del av tekniken tycker jag, men vad vet jag..jag förstår ju så lite utav detta.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
0

Ja eller hur Cristine!😃

Undrar vad det här var han såg? I Sverige i dagarna…Han kan ej förklara det.

http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/86932

Cristine
1

Helt klart ett ufo som tar ner en missil..

00.11 kommer ett moln och lägger sig bakom, stanna upp 00.15 -00.16 -00.17 får ni se att det är flera där, dem talar inte Ufo Sverige om(antagligen reflexer från  planen).

titta också på 00.50--1.08 och på 1.36 ligger molnet före. Detta ser tydligen inte dom. hur kan ett moln flyga om ett plan?

Hur de tar ner en missil som någon skickat till Italien.

Cristine
0

Vilket urbota dumt svar från en ???-expert.

De får det att verka som att mannen inte kan sina saker, han blir fördummad i publik.

Ufonisse
0

Christine Filmen du länkar till som ska föreställa ett ufo som attackerar en missil är en datoranimation. Vilket de är väldigt tydliga med i orginalet.

Cristine
0

Lägger in en gammal då🙂

[Kritan]
0

Cristine; blinkar inte (lågan fladdrar). Förstorar man bilden genom att använda kamerans zoom, så försöker automatiken hitta skärpa, därför ser ljuset ut att "pulsera". Säljs i olika färger, former och storlekar. Upplöses. Nja, när ballongen når en viss höjd,  störtar ner och fragment brinner upp. Oftast släpper man upp många ballonger i en följd och då svävar de ju i formation. Ljus i nån sorts formation är garanterat ballonger. Är de väldigt många, så rör det sig om en fest av något slag / firande av en högtid. Den som tar bilden kanske inte ens vet om det.   

Marr: angående artikeln i aftonbladet. Han sa att han aldrig sett ett så stort flygplan. Det utesluter inte att det existerar större flygplan. Han hade bara inte sett ett sånt. Att farkosten lade sig i samma kurs betyder ingenting, bara att den utnyttjade samma flygled för att spara bränsle.

Marr
0

Nej Kritan jag har heller inte uteslutit flygplan i AF:s klipp. Jag har inte heller sagt att det är ett Ufo även om den ligger i samma kategori, fast så länge det ej går att identifieras som flygplan heller…så vet man ju inte vad detta var. Han har ju dock lite erfarenhet…

Fast den 1a filmen…där finns det anmärkningsvärda saker och tror inte på väderballonger där. Fast vi kan ju sitta här och både tro & inte tro. Det står var & en fritt. Det finns så mycket videos så…både fejk & äkta…😃

m2studio
1

Tack Cristine för att du delade båda video.

Jag tycker att man inte behöva diskuterar angående om UFO finns eller ej, precis som Marr svarat i # 9.

Vi vet att sådan handlingar finns  regeringar inte vill säga till folk. Frågan leder så:

Vad kan vi göra att regeringar säga sanningen till folket?

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

[Kritan]
0

Jag håller dörren öppen till förekomsten av "äkta" ufo. Dvs. objekt som inte går att identifiera (helt obegripligt vad det är). Men på dessa YouTube klipp finns inget anmärkningsvärt som skulle få det till ett oförklarligt fenomen. Jag kan direkt se att det är ufo-ballonger på 1:a filmen, så jag behöver inte sitta och gissa.

Cristine
1

Ja var och en har sin tro..i 30 år har jag bott utomlands rest över hela Latinamerika och Afrika och sett med egna ögon ufos och många gånger har vi varit över 100 personer som sett dem + att flera gånger var tidningarna där, och inte liknar alla  ballonger(som jag också sett).

På senare tid har jag vakat flera nätter i rad för att se ufos flyga ut och in i vulkanen Popocatepetl i Mexico i direktsändning genom det 24 åriga Tv programmet Tercer Milenio.TV  så jag kan säga att lite erfarenhet har jag.

Cristine
0

Kan du tala om för mej hur ena ballongen på minut 2.17 står stilla medans den andra far runt och sedan expanderar och fram kommer 2 till?

[Kritan]
0

Vinden blåser olika på olika höjd. När jag var ute i skogen förra året, så såg jag runda klot som svävade i höjd med trädtopparna. Avståndet var ca 200 meter. Jag är van att gå ensam och är inte speciellt rädd av mig. Men min magkänsla var att de där föremålen inte hade några goda avsikter, därför avvek jag så tyst som möjligt.

m2studio
0

#14 av: Kritan

Vad kunde varit dem?

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Marr
1

Här kommer ett till klipp av de nyare videorna. Även om det är så mycket fejk finner jag denna högst trolig. Här kan man se hur en "väderballong"🤔absorberar energi från åskblixtrar? Utan att explodera!😮

Nä såklart att detta inte är någon ballong…det är något annat hmmmm…🤔

https://www.youtube.com/watch?v=q4FL-TJ8_So

Cristine
1

Ja de materialiserar  både solens och blixtarnas energi.