Siare?
En svag sol är framme,när man tittar ut skulle man tro de är september, ser inte något varmt ut alls, termometern visar 11 grader och de har utlovat samma väder månaden ut, hur sjutton de nu kan se 18 dagar in i framtiden om det inte är de själva som styr vädret förståss., för det här kom de ut med i förrgår.
Jag tycker det är konstigt att folk inte reagerar.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Tyvärr Cristine, som jag sa ett tag innan, FOLK reagerar på ingenting. Jag tror stor del av oss har glömt att vi har rättigheter som människor och eftersom vi väljer och rostar fram våran politiker utan att ställa krav på de, då ingen av politikerna bryr sig om att vara ärligt med oss och folk förstår inte detta tyvärr. Alla väntar på att någon annan ska göra det och inte jag.
Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.
Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.
Hur kan solen vara en dag svag och en annan dag stark mellan en vecka i juli månad faktiskt?
Det är mycket skum !! I dagens läge jag litar inte på en skit från TV, tidningar, regeringar och media överhuvudtaget, utan bara genom folks utforskningar, egen på lästa material, enskilda journalister och folk erfarenheter och upplevelser.

Nog är det någon "konstig" förändring med vädret men det verkar som ingen vill säga något eller så vet ingen!
Det är säkert många som vet men de tiger
Idag tisdag den 14 juli solen är mycket varmare än igår.
Ja här är det redan 15 grader, det är inte bra för kroppen med dessa temperatur
växlingar.Igår skulle vi äta ute i den varma solen, den gick i moln och vi var tvungna ta tallrikar och gå in för det blev så kallt. Under natten hade vi bara 7 grader.

Vi får väl leva med som rubrikerna på tidningarna skriver" EXTREMVÄDER".