Stark dröm
Jag var tvungenlägga mej ½9 ungefär…. då jag blev så tvärtrött att jag var på väg att ramla ur stolen
.Jag hann nog inte mer än lägga huvudet på kudden så sov jag. Plötsligt kom en man med åtsittande dräkt i svart och silver
och över den en lila cape .
Han sträckte ut sin hand och drog mej upp ur bädden. Du måste komma med, sade han, det finns något viktigt jag vill berätta för dig som vi vill alla ska veta.
Jag vet du läst om det och tvekat om äktheten i sådana påståenden. Det tar inte lång stund.
Vi kom till en sal där det fanns ljusblå tyger upphängda i taket, det såg ut som ett hav med vågor.In kom en kvinna med många barn. >Han sade: Här ser du framtiden.
Det är de som ska hjälpa er att få det ni åtrår så starkt…. Frihet…
De är Hybrider! Vi vet att vi fått väldigt dåligt rykte genom att plocka upp personer för att ta dna eller låta kvinnor föda våra barn.
Vad tror du hade hänt om vi presenterat oss på jorden för att be om frivlliga till detta? Som du ser skulle det inte gå. Dessa barn är nu väldigt intelligenta och placeras alla ut runtomi världen för att hjälpa.
Hjälpa till att få ut sannngen. Många har,redan talat från strategiska platser och kommit ut på tv t.ex med sina budskap. De går lättare för ett barn att påkalla uppmärksamhet, när de står inför en regering,,,senat eller annat samfund.
Jag kom att tänka på dessa flickor!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
..
..
Spännande "dröm" 🙂
Ja ,eller om jag fått den planterad där, ungefär som militärens Brain controll.
upp pigande läsning
Tack Kalmal!
man får väl hoppas på att det var en slags sanndröm.
Det var en ingen dröm Cristine, utan det hände så som du upplevde det. Man får hoppas att dessa barn blir respekterade och att man lyssnar på dem, istället för att öka på sin penningpung och girighet, för det är det som förstör vår planet i detta nu.
U R us
Jag såg en video igår om Chiles mest sedda program där tittarna blir uppdaterade hela tiden med sanningarna om allt som händet. Inga falska notiser där inte. Det handlar om Eliten och Ödlorna.
Den är så lång så jag orkar inte översätta den Tar en liten bit.
Det ärväldigt synd att den är på Spanska men om ni drar knappen till 5. 53 talar en Indisk guru om på engelska precis det som de talar om.
alltså en sammandragning på engelska på några minuter.
Går ödlornas konspiration mot sitt slut?
Han börjar med att berätta att de viktigaste fröna för framtiden är sådda ch att det är omöjligt att stoppa dem Alla försök som Eliten gör är förgäves. Lyckligtvis så har en hel del Eliter fötts som inget har med konspiration att göra utan motarbetar den konspiratoriska med att avslöja allt som sägs och görs.
Allt Eliten försöker gömma eller ljuga, kommer till folkets kännedom mest i Centralamerika som är de byar som står upp mot Eliten. Aldrig mer kommer vi att ligga i händerna av en liten jerarki som vi gjort hittills. När sakker avslöjas sprids de världen över och folk går sammans.
Sanningen sprids så fort att det är nu nästan omöjligt för dem att komma åt de intelligenta hjärnor som de behöver för att styra. Pengarna har inte samma makt som sanningen i detta skede.
De själva är inte intelligenta och ödlorna ännu mindre och deras makt har alltid varit pengar och de som inte går att köpa dem
dödar man helt sonika.
Man frågar sig då hur de kunnat komma till makten. Jo genom terror , ritualer, territorium, ställa folkslag emot varandra , styra och äändra alla religiosa congregationer världen över. aallt detta typiskt för ödlorna.
Denna vecka möttes de styrande Eliterna för att lägga upp planer som aldrig blev av tack vare den Chilenska byn som mötte dem ansikte mot ansikte och lät dem veta att de är mer än genomskådade och inget de skulle koka ihop skulle gå igenom. att den falska historien genomtiderna är nu till allmän beskådan.
Kom ihåg att titta på minut 5.53
Är det en sk "albino" reptilian som syns lite vid 5:33?
Ser ut som så, kan inget om reptilans.