Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etiketter: ufostjärnskepp
Läst 1333 ggr
Marr
3

CIA säger..."Det var vi!"

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

De Ufo sightings som setts över vida världen ända sen 50-talet erkänner nu CIA att de var dom. Alltså vi jordbor själva. Hehehehe. Ja till viss del tror jag det med, då har dom varit här också Amerikanarna. Väldigt ofta också nästan dagligen och nattligen under 7 års tid som jag sett dom.

Globen som kom åkandes här i Skaraborg för många år sedan, hade antagligen hela CIAstaben med sig vad beträffar storleken på den. Den lille "Greygubben" på grannens tak vi såg, var antagligen ett av deras barn som fått väldigt dåligt med mat och endast iklädd en tunn gulgrön dräkt. Där fick han sitta på taket i nästan 2 dygn. Anmäla CIA för barnmisshandel kanske?

Ursäkta mitt sarkastiska tonläge, men jag tycker det är ett roligt uttalande från CIA.😃

https://www.youtube.com/watch?v=3we54G8ytRA

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[brinker]
3

Jag skulle ha trott på det uttalande om jag inte själv personligen hade sett fysiska Et's och ID's framför mina ögon i vaket tillstånd samt fysiskt känt dem.

Tyvärr CIA, jag VET att det är bara lögn att det bara finns människor och endast denna planet ska vara bebodd. Däremot kanske visst att det är CIA som flyger runt med saker i skyn. Men säkerligen saker de snott från andra.