Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikett: vetenskap
Läst 1525 ggr
[VSK]
4

Nya stenmonument upptäckta under Stonehenge

===

"Stonehenge är än mer mystiskt än vad som tidigare varit känt.

Med hjälp av avancerad radar har forskare upptäckt tidigare okända monument – under den världskända stenformationen.

– Det här är något som arkeologer aldrig sett tidigare, säger projektledaren Vince Gaffney från universitetet i Birmingham"

Läs mer här.

Magi-cat
1

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Magi-cat
0

Man undrar varför det inte upptäckts tidigare?

Farwuq
0

🤦‍♂️ Verkligen märkligt.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[VSK]
0

Ja det kan man undra.. De har väl skannat största graven på Anundshög för ett bra antal år sedan. Dock minns jag ej djupet de kom ned. Har för mig de ville gräva men fick ej.

Magi-cat
0

Det här är en av Englands största turistattraktioner med en miljon besökare om året. De vill säkert göra mesta möjliga av den, men kanske inte hade rätta grejerna förut?🤔

[VSK]
0

Jo men det är väl säkert 20 år sen eller nåt sånt de höll på med stora graven på Anundshög (orkar inte googla)

I want to belive
0

Haha , myten med anundshög när dom påstod att det kunde mycket möjligt vara ett stort skepp från det yttre ( ja eller ufo ) som låg begravd och de skulle ju vara den stora kullen där .. bott i irsta hela min barn och ungdoms tid , besökte anundshög typ 10 gånger om året , ja då trodde jag ju inte på det här med utomjordingar etc , jag var nog tok för ung då.

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

[VSK]
0

Jag tänkte mera på alla dess skatter som det sägs ligga nånstans i den högen.

I want to belive
0

Ja självklart!men när du nämnde anundshög så var det de som dök upp i huvudet.

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Gahella
0

Vad intressant! Undrar också vilka vad de var som byggde där innan?

Och för att köra en mindre rolig parallell så rev spanjorerna de gamla inka-templen som de visste var byggda på starka energipunkter och byggde sina egna kyrkor på dem istället.

[VSK]
0

Okidoki ☝️

🙂